نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
نقشه جدید سرمربی پرسپولیس؛ استفاده از زوج سرلک - ریگی در میانه میدان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک قرار است جانشین سروش رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس شود.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس امروز سومین بازی خود را در چارچوب رقابت های لیگ الیت آسیا مقابل السد برگزار کند و با توجه به نتایج دو بازی قبلی خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی در این بازی دارد. همین موضوع به علاوه مصدومیت سه بازیکن تاثیرگذار از ترکیب ثابت سرخ ها باعث می شود تا گاریدو به ناچار با چند تغییر، تیمش را مهیای این بازی حساس کند.

محکم کردن کمربند خط میانی پرسپولیس مقابل السد میزبان که تمام هدفش پیروزی در این بازی است، از اصلی ترین ایده های گاریدو بوده و به همین دلیل او با خارج کردن سروش رفیعی از ترکیب اصلی به میلاد سرلک دونده و انرژیک بازی خواهد داد. او با گماردن زوج سرلک - ریگی در میانه میدان به نوعی سعی کرده از خصوصیات هر دو بازیکن بهترین بهره را برای پیروزی در جنگ میانه میدان بهره ببرد.

مسعود ریگی یک هافبک کاملا دفاعی و تخریبی است و از سوی دیگر میلاد سرلک علاوه بر خصلت های تدافعی اش برای مهار بازیکنان پا به توپ حریف، حرکت در کناره ها و عمق و همین طور ارسال پاس های عرضی و طولی برای تنظیم نظم میانه میدان را خوب بلد است و گاریدو نیز با تکیه به همین خصوصیات به دنبال استفاده از این دو بازیکن در میانه میدان است.

گاریدو البته نفراتی چون سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و سعید مهری را نیز روی نیمکت دارد که با توجه به شرایط و وضعیت دو تیم در طول مسابقه می تواند از آن ها بهره ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی