نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...
۲ استقلالی از جدایی بختیاری‌زاده خوشحال می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد رضاوند و رمضانی از جدایی سهراب بختیاری‌زاده در پایان بازی با النصر بیشتر از بقیه بازیکنان استقلال خوشحال شوند.

به گزارش خبرورزشی، آرش رضاوند بازیکنی است که در زمان حضور نکونام در استقلال بازیکن ثابت این تیم بود و حتی اعتراض هواداران به سبک بازی او هم شرایط او را تغییر نداد. در نقل و انتقالات تابستانی هواداران برای عدم تمدید قرارداد رضاوند کمپین تشکیل دادند اما این موضوع هم تصمیم سرمربی وقت استقلال را تغییر نداد.

سهراب بختیاری زاده در ۲ بازی که هدایت موقت استقلال را برعهده گرفته بود در مجموع فقط ۱۱ دقیقه برابر هوادار از رضاوند استفاده کرد و او در بازی با ذوب آهن ۹۰ دقیقه نیمکت نشین شد.

آرمان رمضانی دیگر بازیکنی است که در زمان نکونام چه به عنوان بازیکن ثابت و چه تعویضی برای استقلال بازی و گل‌های حساسی هم برای آبی‌ها زده بود.

با این رمضانی هم در ۲ بازی زیرنظر سهراب برابر هوادار و ذوب آهن نیمکت نشین شد و سهم او هم تنها 11 دقیقه بازی برابر ذوب آهن بود تا اینطور به نظر برسد این دو نفر از جدایی بختیاری زاده از استقلال در پایان بازی با النصر بیشتر خوشحال می شوند تا بقیه! چراکه می‌توانند با حضور موسیمانه، شرایط شان را تغییر بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
    خداوکیلی.چند تا از بازی های رضاوند نگاه کنید دریغ از یه پاس سالم دادن.بابا به خدا خیلی از این بازیکن‌ها در حد تیم استقلال نیسن.که با رفتن کسی خوشحالی کنن.واقعا تاسف باره تیمی مثل استقلال بازیکن های مثل این ها رو بهشون پول میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی السد قطر و پرسپولیس ایران را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی