نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
۱ |
۱
حمله به خانواده مربی لیگ برتری با سلاح سرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خانواده مربی بدنساز تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از پیروزی مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، در پارکینگ ورزشگاه شهدای شهر قدس با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش خبرورزشی به نقل از تسنیم، در روز جمعه ۲۷ مهر ماه سال جاری، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب دیداری از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در این دیدار آبی‌پوشان با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شدند.

در حاشیه این بازی اتفاقی بدی برای یکی از مربیان تیم فوتبال ذوب‌آهن افتاد. با توجه به امکان حضور بانوان، همسر، دختر و برخی دیگر از بستگان علی طوفانیان مربی بدنساز ذوب‌آهن در جایگاه بانوان ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور داشتند.

اعضای خانواده مربی ذوب‌آهن وقتی در پارکینگ ورزشگاه حاضر شدند، با حمله برخی نفرات چاقو به دست مواجه شدند. در این برخورد حتی گوشی یکی از اعضای خانواده طوفانیان به شدت ضربه دید و شکست.

بعد از این اتفاق افسران امنیتی دو باشگاه ذوب‌آهن و استقلال پیگیر ماجرا شدند و حتی باشگاه میهمان شکایتی را در سازمان لیگ به ثبت رساند. ظاهراً افراد از هواداران منتسب به باشگاه میزبان بودند. اعضای خانواده طوفانیان مستندات این موضوع شامل فیلم و عکس خود را به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی