نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
ناصر حجازی: سیگار کشیدن من به شما ربطی ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر حجازی، اسطوره فقید استقلال بابت سیگار کشیدن خود با یکی از مدیران باشگاه متبوعش برخورد بسیار تندی انجام داد.

به گزارش خبرورزشی، این روزها رفتار برخی مربیان با مدیران را که می‌بینیم، واقعا شگفت زده می‌شویم که چطور جو فوتبال ایران تا این حد تغییر کرده است چون از گوشه و کنار می‌شنویم گاهی اوقات ترکیب اصلی بعضی تیم‌های بزرگ قبل از اینکه رسما اعلام شود، به رویت مدیران باشگاه می‌رسد و این افراد روی امور فنی کاملاً نظر می‌دهند! در چنین شرایطی بد نیست به خاطره‌ای از ناصر حجازی اشاره کنیم که می تواند حکم کلاس درس را برای مربیانی داشته باشد که حتی کارهای فنی خود را نیز با مدیریت هماهنگ می‌کنند!

ناصر خان سال‌ها قبل هنگامی که در فصل ۷۸-۷۹ هدایت ذوب آهن اصفهان را بر عهده داشت، در یکی از دیدارها به خاطر محرومیت کار را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد و از همان جا سبزپوشان اصفهانی را هدایت می‌کرد. ناصرخان در خلال مسابقه سیگار می‌کشید و یکی از مدیران ارشد باشگاه ذوب آهن وقتی این صحنه را دید، به او پیغام داد که سیگار کشیدن او در آنجا صورت خوشی ندارد و بهتر است چنین کاری را نکند ولی اسطوره فقید استقلال در پاسخ به این مدیر گفت:

"من نه تنها پیرامون مسائل فنی اجازه دخالت کسی را نمی‌دهم بلکه در امور شخصی هم کاملاً بر اساس نظر خودم رفتار می‌کنم. سیگار کشیدن بر اساس قانون جرم نیست و یک موضوع کاملاً شخصی است که به شما ربطی ندارد. هر کجا که خودم صلاح بدانم و قانون اجازه بدهد، سیگار می‌کشم.

البته مصرف دخانیات اصلاً کار خوبی نیست و ای کاش ناصر حجازی عزیز هرگز سیگار نمی‌کشید ولی با چنین پاسخی که به مدیر مذکور داد، حریم خود را مشخص کرد و به همه ثابت کرد حتی به مدیران ارشد باشگاهی که برایشان مربیگری می‌کند نیز اجازه ورود به آن را نمی‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پیمان IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    ناصرخان رو ما پرسپولیسی ها هم به شدت دوستش داشتیم
  • ن IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    سیگار واقعا مضر است اگر کسی می کشد ، کنار بگذارد برای خودش بهتر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی