نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
۳ فصل پس از فرهاد مجیدی؛ استقلال دوباره در مسیر رکوردزنی قرار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشت سه فصل از رکوردهای عجیب و غریب تیم استقلال همراه با فرهاد مجیدی حالا بار دیگر این تیم در شرایطی قرار گرفته که شاید نتایج غیر قابل انتظاری را از خود بر جای بگذارد.

به گزارش خبرورزشی، رقم خوردن سه شکست داخلی ظرف ۷ مسابقه و یک شکست خارجی در لیگ نخبگان آسیا برای استقلال که ۳ باختش از این ۴ شکست را به صورت پشت سر هم تجربه کرده است شرایط این تیم به لحاظ برجا گذاشتن رکوردهای عجیب و غریب از خود در لیگ برتر جاری را مهیای اتفاقات نگران کننده‌ای کرده است.

ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ

دریافت ۱۱ گل ظرف ۷ مسابقه داخلی و ۲ گل خورده در رقابتهای خارجی (مجموعاً ۱۳ گل) باعث شده تا استقلال حالا با این تعداد گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را در شرایطی داشته باشد که در خرداد ماه سال جاری با ۱۵ گل خورده بهترین خط دفاع و عنوان بهترین دروازه‌بان را از آن خود کرد.

شکست بد خانگی

علاوه بر این نتایج رقم خوردن شکست با اختلاف سه گل که این نیز یکی از اتفاقات عجیب در بازی‌های اخیر استقلال در هفته هشتم لیگ برتر بود موجب شد تا طرفداران استقلال که از لیگ چهارم برتر و در هفته بیست و سوم مقابل همین ذوب آهن چنین نتیجه‌ای (۰-۳) را تجربه نکرده بودند بار دیگر در تهران و در خانه خودشان با نتیجه سه بر صفر بدون گل زده در خانه به رختکن بروند. پیش از این و آخرین بار نیز که استقلال در تهران از حریفش سه گل خورده بود به بازی لیگ پانزدهم و دیدار مقابل تراکتور برمی‌گردد. مسابقه‌ای که استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ در تهران جلوی تراکتور شکست خورد اما لااقل توانست دو گل خورده را تلافی کند اما پس از آن در سال‌های گذشته هرگز این تعداد گل از حریفانش در خانه نخورده بود.

لیگ نخبگان در بدترین روزها

با توجه به دیدار پیش روی استقلال مقابل النصر و حضور مهاجمان سرشناسی همچون کریستیانو رونالدو و یا سادیو مانه و دیگر ستاره‌های تیم النصر در تیم عربستانی این خطر تیم استقلال را تهدید می‌کند که پس از بر جای گذاشتن رکورد قهرمانی بدون باخت با کمترین گل خورده در لیگ بیست و یکم و یا بهترین خط دفاع در فصل گذشته حالا در آستانه ثبت رکوردهای برعکس و ضعیف برای خودش در لیگ بیست و چهارم باشد.

بیشتر بخوانید: سرمربی آفریقایی چقدر از استقلال حقوق می‌گیرد؟/ رونمایی از قرارداد پیتسو موسیمانه با استقلال +سند

۳ فصل پس از فرهاد مجیدی؛ استقلال دوباره در مسیر رکوردزنی قرار گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی