نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
نیمار احساساتی شد؛ فوتبال تمام عشق من است/ ۲۱ اکتبر برمی‌گردم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیمار هنگام صحبت درباره‌ مصدومیتی که او را برای بیش از یک سال از میادین دور نگه داشت، احساساتی شد و اعلام کرد که روز دوشنبه به میادین برمی‌گردد.

به گزارش خبرورزشی، سال سختی برای نیمار جونیور بوده است. ستاره‌ی برزیلی در ۱۷ اکتبر سال گذشته دچار پارگی رباط صلیبی قدامی (ACL) و آسیب دیدگی منیسک در زانوی چپش شد و نیاز به عمل جراحی داشت. حالا نیمار پس از بیش از یک سال دوری از میادین در حین صحبت درباره‌ی آسیب‌دیدگی و مسیر طولانی بهبودی‌اش اشک می‌ریزد.

در ویدیویی که توسط ان‌آر اسپورت تولید شده، نیمار به یکی از نقاط عطف حرفه‌اش در سال گذشته اشاره کرد: شکستن رکورد پله به عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل با ۷۹ گل. او گفت: «هرگز تصور نمی‌کردم که بتوانم از تعداد گل‌های پله در تیم ملی عبور کنم. او پله است، می‌دانی؟ من هرگز در زندگی‌ام چنین تصوری نداشتم.»

او ادامه داد که چطور این آسیب در زمان بسیار نامناسبی در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش رخ داد. «من لحظات فوق‌العاده‌ای را در زندگی‌ام تجربه می‌کردم. این هدف، آمدن به الهلال، تولد دخترم... همه‌ی این‌ها می‌توانست سال بسیار بزرگی برایم رقم بزند، اما بعد این اتفاق افتاد.»

نیمار هنگام یادآوری این مصدومیت نتوانست احساساتش را کنترل کند. او در حالیکه اشک‌هایش جاری شده بود گفت: «آنچه در زندگی بیشتر از همه دوست دارم فوتبال است. هر روزی که از فوتبال دور هستم رنج می‌کشم. این چیزی است که بیشتر از همه من را آزار می‌دهد.»

نیمار از دشوارترین آسیب‌دیدگی حرفه‌ایش عبور کرده و این مصدومیت حتی چالش‌برانگیزتر از شکستگی مهره‌اش بود که در جام جهانی ۲۰۱۴ متحمل شد. با وجود این دشواری‌ها، نیمار بر اهمیت افرادی که بیشتر از همه برایش مهم هستند، تأکید کرد و افزود: «اما تمرکز من اینجاست. مهم‌ترین افراد زندگی‌ام، دوستانم، خانواده‌ام و فوتبال هستند. هر بار که آسیب می‌بینم دوباره برمی‌خیزم. اما هرگز به طور نیمه‌کاره برنمی‌گردم.»

نیمار چه زمانی دوباره بازی خواهد کرد؟

در روزهای اخیر گزارش‌های مختلفی درباره‌ی وضعیت نیمار منتشر شده و گفته می‌شود که ستاره‌ی برزیلی به زودی به میدان برخواهد گشت. سرمربی الهلال، ژرژ ژسوس، در کنفرانس مطبوعاتی تأیید کرد که نیمار برای بازی روز دوشنبه در لیگ نخبگان آسیا مقابل العین با تیم سفر خواهد کرد.

ژسوس به خبرنگاران گفت: «نیمار با تیم به امارات سفر خواهد کرد. او به طور کامل بهبود یافته و به تمرین گروهی بازگشته است. باید ببینیم که آیا او به پیشرفت مثبت ادامه می‌دهد تا در بازی مقابل العین گنجانده شود یا خیر. اگر همه چیز خوب پیش برود، او در فهرست خواهد بود.»

الهلال خبر بازگشت نیمار را در ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و نیمار در این ویدیو می‌گوید: «می‌دانم که نگران هستید. من هم هستم. در تاریخ ۲۱ اکتبر برمی‌گردم.»

در صورت حضور در بازی با العین، این ستاره برزیلی پس از ۳۷۰ روز در مسابقه‌ای برای الهلال به میدان خواهد رفت. بازگشت او برای الهلال و تیم ملی برزیل حیاتی خواهد بود، چرا که رئیس عربستان درگیر مسابقات حساس آسیایی‌ست و سلسائو هم باید ماه آینده در دیدارهای مهمی در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ به میدان برود.

بیشتر بخوانید و ببینید: پایان یک سال انتظار؛ الهلال زمان رسمی بازگشت نیمار را اعلام کرد +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی