نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟
تن‌هاخ پس از کامبک؛ این پیروزی را خیلی بزرگ نکنید!/ همه بازی‌ها را باید ببریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ از روحیه جنگنده تیمش در بازی مقابل برنتفورد لذت برد.

به گزارش خبرورزشی، در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد موفق شد با نتیجه ۲-۱ برنتفورد را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد. این بازی در حالی به سود یونایتد به پایان رسید که آن‌ها نیمه اول را با گل ایتان پیناک در دقیقه ۵+۴۵ واگذار کرده بودند. اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و یونایتد با عملکرد خوب بازیکنانش توانست نتیجه را برگرداند. الخاندرو گارناچو در دقیقه ۴۷ گل تساوی را به ثمر رساند و سپس راسموس هویلون در دقیقه ۶۲ پیروزی تیمش را رقم زد.

این برد باعث شد منچستریونایتد ۱۱ امتیازی شده و در رده دهم جدول جای بگیرد. در مقابل، برنتفورد با ۱۰ امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، بعد از بازی از روحیه و تلاش بازیکنانش تمجید کرد و گفت که علاوه بر این روحیه از نمایش زیبای تیمش در نیمه دوم لذت برده است. او همچنین تأکید کرد که این پیروزی تنها یک گام کوچک است و نباید بیش از حد بزرگ جلوه داده شود. تن‌هاخ یادآور شد که منچستریونایتد باید برای پیروزی در هر بازی بجنگد.

در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد تهاجمی تیمش، تن‌هاخ گفت: «قبل از بازی به بازیکنان تأکید کردیم که باید گل بزنیم و امروز دو گل استثنایی به ثمر رساندیم.»

وقتی از او درباره اهمیت این پیروزی پس از پنج بازی بدون پیروزی پرسیدند، پاسخ داد: «امروز شخصیت فوق‌العاده‌ای از تیمم دیدم. بعد از یک دوره افت، تیم مصمم بود که برنده شود. از شخصیت تیم و همچنین فوتبالی که ارائه دادیم لذت بردم. البته بعد از دریافت گل عصبانی بودیم، اما در نیمه دوم آنقدر خوب بازی کردیم که همه چیز فراموش شد.»

او در مورد برنامه‌هایش برای بازی بعدی گفت: «ما بیست و چهار ساعت از این پیروزی لذت می‌بریم و سپس کارمان را ادامه می‌دهیم.»

در پاسخ به این سؤال که چرا در پنج بازی گذشته عملکرد ضعیفی داشتند، تن‌هاخ گفت: «فقط در بازی مقابل تاتنهام عملکرد ضعیفی داشتیم، آن هم به دلیل اینکه ۱۰ نفره شدیم. اما در بقیه بازی‌ها نشان دادیم تیمی با شخصیت و روحیه جنگنده‌ای هستیم. به همین روند ادامه خواهیم داد، اما نباید این نتیجه را بیش از آنچه هست بزرگ جلوه دهیم. این تنها یک پیروزی است و ما باید همه بازی‌ها را ببریم.»

بیشتر بخوانید: عکس| مصدومیت وحشتناک مدافع منچستریونایتد/ بازی با صورت خون‌آلود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا پیتسو موسیمانه می تواند این استقلال را از بحران نجات بدهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی