نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
کارواخال: یک هفته گذشت... درد دارم و شب‌های طولانی را سپری کرده‌ام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی کارواخال یک هفته پس از عمل جراحی از حال عمومی خودش به هواداران خبر داد.

به گزارش خبرورزشی، دنی کارواخال مسیر طولانی ریکاوری را آغاز کرده است. فصل کارواخال به دلیل آسیب شدید زانو قبل از تعطیلات بین‌المللی به پایان رسید و عمل جراحی گزینه فوری برای نجات حرفه‌اش بود. رئال مادرید بعد از این اتفاق به سرعت تصمیم به تمدید قرارداد او تا پایان فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ گرفت تا از او به خاطر تمام سال‌هایی که در خدمت تیم بود تشکر کند و امید بازگشت به میادین را در دل این مدافع باتجربه زنده نگه دارد.

انتظار می‌رود که این مدافع ۳۲ ساله به موقع برای فصل آینده بازگردد، اما ماه‌های بسیار سختی پیش رو خواهد داشت. روند توانبخشی در حال حاضر کند است و ورم ناشی از جراحی تا پایان سال جاری او را آزار خواهد داد. کارواخال در روزهای اول پس از عمل، در مورد حال عمومی خود به هواداران خبر داد و اعلام کرد که برای چالش‌های پیش رو آماده است.

به نقل از رلوو، او گفت: «یک هفته از عمل گذشته و درد زیاد، شب‌های طولانی و لحظات سختی را تجربه کرده‌ام. در عین حال، محبتی که از اطرافیان دریافت می‌کنم باعث شده که همه چیز قابل تحمل بشود. یک هفته گذشت.»

کارواخال هفته گذشته به اردوی تیم ملی اسپانیا پیوست تا از هم‌تیمی‌هایش در بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا حمایت کند و اکنون روند بهبودی‌اش در خانه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: خبر تلخ برای لیورپولی‌ها؛ ستاره متعصب آنفیلد به رئال نزدیک‌تر شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی