نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟
طعنه سرمربی سابق کشتی؛ خودم باید در سبک وزن کشتی بگیرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت کشتی، حسن یزدانی را الگویی مناسب و بدون حاشیه توصیف کرد و گفت که همه در انتظار بازگشت این قهرمان هستند.

به گزارش خبرورزشی، غلامرضا محمدی  صحبت‌های خود به مشکلات و خلأهایی که در لیگ کشتی ایران وجود دارد اشاره کرد. او از اینکه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در لیگ کشتی حضور ندارند، ابراز تأسف کرد و تأکید کرد که حضور این باشگاه‌ها می‌تواند باعث افزایش جذابیت و دیده شدن بیشتر این رشته ورزشی شود. 

محمدی که با خبرگزاری برنا صحبت می‌کرد، در خصوص وضعیت سبک‌وزن تیم ملی کشتی، محمدی اشاره کرد که کشتی در این وزن نیاز به شرایط و مهارت‌های خاصی دارد و کشتی‌گیران جوان باید با برنامه‌ریزی و زمان به سطوح بالای این وزن برسند. او با طنز گفت که شاید خودش به دنیای قهرمانی بازگردد، اما جدی‌تر افزود که فدراسیون و او به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه، به طور جدی روی آینده‌سازان این رشته کار می‌کنند و برای دستیابی به موفقیت، صبر و زمان نیاز است.

او در مورد حسن یزدانی، قهرمان پرافتخار کشتی ایران، محمدی ابراز امیدواری کرد که او بعد از عمل جراحی سنگین خود بتواند به میادین بازگردد. او یزدانی را الگویی مناسب و بدون حاشیه توصیف کرد و گفت که همه در انتظار بازگشت این قهرمان هستند. محمدی تأکید کرد که هنوز به طور قطعی نمی‌توان درباره زمان بازگشت یزدانی اظهار نظر کرد، اما آرزو دارد که این کشتی‌گیر بزرگ به رقابت‌ها بازگردد.

در بخش دیگری از مصاحبه، محمدی به رقابت‌های جهانی کشتی و خصوصاً وزن ۹۲ کیلوگرم اشاره کرد. او کامران قاسم‌پور را یکی از نوابغ کشتی دنیا در سبک هجومی و زیرگیری معرفی کرد و گفت که جدال‌های سنگینی در این وزن میان قاسم‌پور و کشتی‌گیران سرسختی مانند دیوید تیلور و عبدالرشید سعدالله‌اف در پیش است. با این حال، او ابراز امیدواری کرد که قاسم‌پور بتواند در این رقابت‌های سخت، موفقیت‌های بزرگی کسب کند و اتفاقات خوبی را برای تیم ایران رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال و ذوب آهن را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی