۱
ویدیو| عثمان اندونگ در خبرورزشی؛ من اینجا هستم در ایران، امنیت هم دارم
طول ویدئو: 00:29

عثمان اندونگ با حضور در استودیو خبرورزشی گفت: من اینجا هستم در ایران، امنیت هم دارم. منتظر انتشار گفتگوی عثمان اندونگ مدافع سنگالی گل گهر سیرجان در خبرورزشی باشید.

به گزارش خبرورزشی، در ادامه سلسله گفتگوهای خبرورزشی با خارجی های شاغل در فوتبال ایران، بعد از تی وی بیفوما، میودراگ بوژوویچ و ... این بار نوبت به عثمان اندونگ یا به قول خودش عثمان ن‌دونگسنگالی رسید.

این مدافع سنگالی گل گهر سیرجان روبروی مرتضی پیچکا نشست و به پرسش های خبرورزشی پاسخ داد، یک سرگرمی کوچولو هم به مهمانی های خارجی خبرورزشی اضافه کرده ایم که جدا از مصاحبه، این بخش به صورت مجزا منتشر می شود و مطمئن هستیم دوستش خواهید داشت!

این گفتگو به زودی در خبرورزشی منتشر می شود. در این گفتگو، وقتی صحبت به شرایط منطقه و اخبار نگران کننده درباره احتمال وقوع ناامنی و دیدگاه خارجی ها درباره اخباری که از ایران می شنوند، رسید، عثمان گفت: من حدود 9 یا 10 ماه است در ایران زندگی می کنم. مدتی اهواز بودم و حالا چند ماه هم هست که در سیرجان هستم و در تمام این مدت هم خیلی به تهران آمدم، همیشه امنیت داشتم و هیچ وقت مشکلی نبود. ایران کشور امنی است و این را به کسانی که می خواهند بدانند در ایران چه شرایطی دارم می گویم که در ایران احساس امنیت می کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی