با بازیکن پرسپولیس مشورت کردم و به استقلال رفتم!/ آن گل را تجسم کردم و به این عشق آمدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیوی بیفوما، ستاره استقلال خوزستان از دلایل حضورش در فوتبال ایران و گل به استقلال می‌گوید.

تیم استقلال خوزستان در نقل و انتقالات یک خرید خارجی داشت که خیلی زود به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار آبی‌پوشان تبدیل شد. 

شاید نام تیوی بیفوما در فوتبال ایران در بازی با استقلال خیلی نمایان شد، بازیکن اهل کنگو که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به زمین آمد و با یک ضربه کاشته دیدنی گل پیروزی ‌بخش استقلال خوزستان مقابل استقلال را به ثمر رساند گلی که به عنوان گل ماه لیگ برتر هم انتخاب شد.

به گزارش خبرورزشی به نقل از انتخاب گزیده صحبت‌های تیوی بیفومادرباره حضور در فوتبال ایران را در ادامه می‌خوانید:

  • {گل به استقلال تهران} برای به ثمر رساندن آن گل بسیار خوشحالم چراکه در اولین دقایق حضورم در لیگ ایران و بازی مقابل دوستانم یعنی کاکوتا و اندونگ به ثمر رسید. وقتی دروازه‌بان استقلال را دیدم که کجا ایستاده است؛ در ذهنم تجسم کردم که شوت را باید به کجا بزنم و خوشبختانه گل شد.
  • {واکنش‌ها بعد از گل به استقلال} مسیج‌های بسیار زیادی دریافت کردم اما برای من جالب است که تا همین امروز وقتی در خیایان‌ها قدم می‌زنم؛ مردم آن گل را به یاد دارند و در مورد آن با من صحبت می‌کنند! انگار که فقط دو تیم در لیگ ایران وجود دارند، استقلال و پرسپولیس!
  • {دلیل حضور در ایران} عشق به فوتبال من را به ایران کشاند. خیلی دوست دارم در مسابقات آسیایی هم بازی کنم و این هم یکی از دلایل حضورم در ایران است. بله مرتضی از پرسپولیس را می‌شناسم و پیش از آمدن به ایران با او مشورت کردم.

بیشتر بخوانید: دوست دارم روزی در دربی تهران بازی کنم/ زیدان مرا برای رئال می‌خواست/ همه در اهواز می‌گویند انشاالله/ امکانات ایران خوب نیست/ جادو؟ انرژی‌های شیطانی وجود دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی