نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
افشاگری درباره جزئیات قرارداد کلوپ با ردبول/ بند خبرساز تکذیب شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل ردبول تأکید کرده که در قرارداد یورگن کلوپ هیچ بند و تبصره‌ای وجود ندارد که به او اجازه دهد به تیم ملی آلمان ملحق شود.

به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، قرار است از ژانویه ۲۰۲۵ به عنوان رئیس فوتبال ردبول به کار خود ادامه دهد. گزارش‌های اولیه در مورد این نقش جدید حاکی از وجود بندی بود که به کلوپ اجازه بازگشت به مربیگری تیم ملی آلمان را می‌داد.

با این حال، اولیور مینتسلافت، مدیرعامل ردبول، به سرعت این خبرها را تکذیب کرد و گفت: «قرارداد یورگن کلوپ هیچ بند خروجی ندارد و ما به همکاری بلندمدت امیدواریم.»

او در گفت‌وگو با آژانس خبری آلمان (Deutsche Presse-Agentur) اظهار داشت: «تیم ملی آلمان یک مربی فوق‌العاده به نام یولیان ناگلزمن دارد که به شدت به او احترام می‌گذارم و رابطه بسیار خوبی نیز با او دارم.»

ناگلزمن، سرمربی کنونی آلمان، پیش‌تر اذعان کرده بود که انتظار ندارد قرارداد کلوپ شامل چنین بندی باشد. او گفت: «من مینتسلافت را به خوبی می‌شناسم و نمی‌توانم تصور کنم که این بند در قرارداد وجود داشته باشد، اما از او خواهم پرسید.»

او افزود: «به اولیور مینتسلافت بابت این اقدام فوق‌العاده تبریک می‌گویم. همچنین به یورگن کلوپ برای پذیرش یک کار عالی و جالب تبریک می‌گویم. دو سال پیش یورگن گفت که ردبول یک پروژه فوتبال است. او مدت زیادی در فوتبال انگلیس فعالیت کرده و در آنجا داشتن یک مالک باشگاه طبیعی است. او می‌داند که شخصی پشت این قضیه است که امور مالی را تأمین می‌کند.»

ناگلزمن در ادامه گفت: «این یک شغل فوق‌العاده جالب است که یورگن با سبک خاص خود به خوبی از عهده آن برخواهد آمد. این یک وضعیت برد-برد برای هر دو طرف است. خوشحالم که اولی به من نسبتاً زود اطلاع داد. فکر می‌کنم این برای هر دو طرف بسیار خوب است.»

بیشتر بخوانید: یورگن کلوپ؛ از آنفیلد به ردبول/ حقوق نجومی و شوک به فوتبال آلمان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی