نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
باجناق دنی کارواخال: فوتبال او تمام نشده؛ دنی برمی‌گردد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوسلو از وضعیت روحی بد کارواخال صحبت کرد و اطمینان داد که دنی قوی‌تر از قبل به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش خبرورزشی، خوسلو، مهاجم اسپانیایی، بار دیگر درباره مصدومیت دنی کارواخال صحبت کرد و بر این باور است که او به همه درس‌هایی در مورد زندگی و ایستادگی خواهد داد.

خوسلو که پس از مصدومیت شدید کارواخال متنی احساسی برای او نوشته و گفته بود که ای کاش رباط خودش به جای کارواخال پاره شده بود، در اردوی تیم ملی اسپانیا به وضعیت روحی بد باجناقش اشاره کرد و گفت: «دیروز با دنی ملاقات داشتم و او از اتفاقی که افتاده به شدت ناراحت است. دنی عضوی از خانواده من است و من هم در این درد با او شریک هستم. او در بهترین فرم خود به سر می‌برد که این مصدومیت رخ داد و واقعاً بدتر از این نمی‌شد. برخی می‌گویند دوران فوتبالش به پایان رسیده، اما دنی به همه نشان خواهد داد که چگونه باید با چالش‌ها روبرو شد و به همه درس زندگی خواهد داد. من یقین دارم که او قوی‌تر از همیشه به میدان خواهد آمد و شایستگی‌اش را اثبات خواهد کرد.»

خوسلو در ادامه تصریح کرد: «دنی یک ورزشکار حرفه‌ای با ذهنی قوی است. او به خوبی خواهد توانست خود را بازسازی کند و مطمئناً با قدرت بیشتری باز خواهد گشت. همه ما ناراحت هستیم، اما تا آخرین لحظه در کنار او خواهیم ماند و از او حمایت خواهیم کرد تا دوباره به فوتبال برگردد و در رئال بدرخشد.»

بیشتر بخوانید: اتفاق نادر در فوتبال/ فینالیست‌هایی که با خواهران دوقلو ازدواج کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه فوری نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی