نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟
پاکدل: یامگا یک هدیه بزرگ برای ماست/ از اصفهان دست پر بازخواهیم گشت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم نساجی قائمشهر مدعی است روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود و هدف اصلی‌اش آقای گلی با پیراهن این تیم است.

حامد پاکدل در این فصل پیراهن نساجی را بر تن کرده و در شرایطی دو گل به نام خود کرده که موقعیت‌های مناسبی نیز از کف او رفته تا با حسرتی بزرگ چشم به آینده داشته باشد.

پاکدل درباره بازی با ملوان بندرانزلی و تساوی در این بازی به ورزش سه می‌گوید: نیمه اول این بازی کاملا در اختیار ما بود و اگر خوش شانس بودیم و شخصا از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردم کار تمام می‌شد. یک گل زدم و یک موقعیت مناسب هم از دست دادم. از هواداران نساجی می‌خواهم به حمایت خود از تیم ادامه دهند و در مسیر موفقیت تیم کمک کنند. ملوان تیم پرمهره‌ای است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و طبیعی است که جایگاه بالای جدول را در اختیار داشته باشد. با این حال بازیکنان نساجی هم در این مدتی که در این تیم بودم کاملا نشان دادند که برای این پیراهن و سکوهایش احترام بزرگی قائل هستند.

وی ادامه داد: نساجی قطعا تیم ریشه‌داری است و قبول پیشنهاد این تیم بر اساس همین موضوع بوده است. بارها با پیراهن تیم‌های مختلف برابر آنها قرار گرفته بودم و محو جو هواداری و حمایتی که خالصانه از تیم می‌کنند شدم. با پیشنهاد این تیم خوشحال شدم و مسلما از اینکه جزئی از این تیم باشم افتخار می‌کنم. روند تیمی ما بد نیست. اگر دقت کنید موقعیت‌های مناسبی به دست می‌آوریم که بدشانسی و فرصت‌سوزی مانع از کسب نتیجه مطلوب شده است. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و مسلما می‌توانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

مهاجم نساجی درباره گلزنی مقابل ملوان بندرانزلی گفت: حس خوبی است که با پیراهن این تیم و در جو هواداری این تیم گل بزنی. امیدوارم اما گل‌هایی بزنم که زمینه‌ساز پیروزی و برد تیم باشد تا هواداران را بیشتر خوشحال کنم. این دومین گل در استادیوم شهید وطنی بود و سعی می‌کنم در ادامه مسیر کار بزرگتری را در کنار دیگر هم‌تیمی‌ها و با حمایت هواداران پیش ببرم.

پاکدل درباره شانس آقای گلی و هدفش در این فصل گفت: هر مهاجمی تنها به گلزنی فکر می‌کند. طبیعی است که برای من هم این موضوع اهمیت زیادی دارد. یک تیم خوب و با ریشه و پیراهنی با ارزش بر تن دارم و طبیعی است که مهمترین هدف من گلزنی پیاپی باشد تا ضمن خوشحال کردن هواداران نساجی، به جایگاه مناسبی هم برسیم. برای آقای گلی نمی‌توان ادعایی کرد، اینجا هستیم تا به تیم کمک کنیم و هدف شخصی ندارم. طبیعتا از آن استقبال می‌کنم و بازی به بازی با هدف گل زدن پیش می‌روم. مسلما اگر گل‌های بیشتری بزنم هم نساجی به نتیجه خواهد رسید و هم اینکه شانس آقای گلی برایم شکل خواهد گرفت. فعلا تمام ذهنیت ما موفقیت نساجی است و یک هدف تیمی داریم در کنار همگی بچه‌ها. خوشحالی این سکوها بزرگترین هدف ماست و با حمایت خالصانه آنها از تیم نساجی، قطعا این مسیر هموار خواهد شد.

مهاجم نساجی درباره موقعیت‌هایی که در بازی‌های اخیر از دست داده تا شانس حضور در صدر جدول آقای گلی را از دست بدهد اینطور گفت: نمی‌دانم چه باید بگویم. تنها کاری که الان از دست من برمی‌آید این است که بیش از هر زمان دیگری تمرکز کنم تا در آینده اتفاقات بهتری شکل بگیرد. خودم بارها آن صحنه‌ها را دیدم و حسرت خوردم اما مسلما در شروع دوباره لیگ، شرایط بهتر خواهد شد.

پاکدل درباره بازی آینده این تیم مقابل سپاهان گفت: سپاهان یکی از مدعیان این فصل است. با این حال ما در همین هفت دیداری که پشت سر گذاشتیم بیشتر برابر تیم‌های بالانشین جدول قرار گرفتیم. سپاهان قطعا در خانه تیمی مدعی خواهد بود اما یقین داریم که قادر خواهیم بود به نتیجه برسیم. مسلما برای کسب نتیجه راهی اصفهان خواهیم شد و دست پر بازخواهیم گشت. این هدف همگی ماست و قطعا هم آن را به نتیجه خواهیم رساند.

مهاجم نساجی درباره کوین یامگا و حضورش در نساجی گفت: او یک هدیه بزرگ برای ماست. یک انسان بزرگ در کنار فوتبالیستی باکیفیت. تاثیرش را هم گذاشته و در ادامه مسیر همگی ما در قالب یک تیم و در کنار هم اتفاقات بهتری را هم پیش‌بینی می‌کنیم. شانس در این بازی با او یار نبود تا گل بزند و خوشحالم که کارش را تکمیل کردم و ریباند ضربه‌اش را گل زدم. قول می‌دهم خیلی زود برایش جبران کنم و یک لقمه آماده نصیب او کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی