نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
رونالدو ستاره منچسترسیتی را وسوسه می‌کند؟/ بمب بعدی فوتبال عربستان از انگلیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو در تلاش است تا انتقال کوین دی‌بروینه به باشگاه النصر را رقم بزند.

به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو بر این باور است که کوین دی‌بروینه، ستاره خط میانی منچسترسیتی، می‌تواند النصر را به بهترین تیم لیگ حرفه‌ای عربستان تبدیل کند. برنده پنج توپ طلا از مسئولان باشگاه النصر خواسته تا پیشنهادی جذاب به مبلغ ۱ میلیون پوند در هفته به دی‌بروینه ارائه دهند تا او نتواند آن را رد کند. این ستاره بلژیکی تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و قهرمانان لیگ برتر در حال برنامه‌ریزی برای مذاکراتی در مورد قرارداد جدید او هستند. اما دی‌بروینه باید دستمزد فعلی خود به مبلغ ۳۷۵,۰۰۰ پوند در هفته را به طور قابل توجهی کاهش دهد تا بتواند قراردادش در اتحاد را تمدید کند.

رونالدو معتقد است که النصر باید برای جذب دی‌بروینه به میدان بیاید. در حالی که این بازیکن تابستان گذشته از گزینه انتقال به عربستان سعودی استقبال کرده بود، اما در نهایت تصمیم به ماندن در منچستر گرفت.

دی‌بروینه در گذشته اشاره کرده بود که پول خاورمیانه او را وسوسه کرده و می‌داند که در صورت پیوستن به النصر به‌صورت آزاد، مبلغ قابل توجهی به‌عنوان حق امضا دریافت خواهد کرد. او در مصاحبه‌ای در ماه جولای گفت: «من خبرهای زیادی خواندم اما هنوز با کسی صحبت نکردم. امیدوارم چند سال دیگر دوام بیاورم. همه می‌دانند که من یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و هنوز با هیچ‌کس مذاکره نکرده‌ام. به نظر می‌رسد که مذاکراتی با سیتی در ماه‌های آینده صورت خواهد گرفت. اگر نه، باید به دنبال گزینه‌های دیگر باشم. تابستان من آرام خواهد بود و از تعطیلاتم لذت می‌برم و سپس به سیتی برمی‌گردم.»

او در مورد احتمال انتقال به عربستان سعودی افزود: «ببینید، من بیشتر از حد مورد نیاز پول دارم. اگر مبلغ گزافی پیشنهاد شود، آنوقت این پول برای من نیست، بلکه برای خانواده‌ام، دوستانم، فرزندانم، نوه‌هایم و همسایه‌های فرزندانم است.»

دی‌بروینه مدت زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت جدی همسترینگ از دست داد و در حال حاضر نیز به دنبال بهبودی پس از آسیب‌دیدگی کشاله ران است.

بیشتر بخوانید: کریستیانو رونالدو همچنان در اوج؛ وقتی ستاره‌ها یکصدا نام او را بر زبان می‌آورند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی