نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
پرسپولیس فقط دو نماینده در لیست قلعه‌نویی دارد/ تنها بازیکن در آسیا که ۷ گل در یک بازی زده است!/ استقلال هنوز هم بازیچه دست این و آن است
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۸۵ این روزنامه می‌توانید این مطالب را بخوانید.

گولسیانی: امیدوارم ورزشگاه آزادی هر چه زودتر آماده شود

 دیدار پرسپولیس و چادرملو گره خورد اما گئورگی گولسیانی باز هم در نقش نجات دهنده ظاهر شد و با گل دقیقه ۵+۹۰ ، سه امتیاز ارزشمند را به حساب پرسپولیس واریز کرد.

پس از پایان این دیدار گئورگی گولسیانی گلزن این دیدار گفت: نمی‌توانم بگویم کیفیت بازی خوب بود شما داشتید می‌دیدید من از کیفیت دو بازی اخیر راضی نبودم. می‌دانم که هربار درباره چمن صحبت می‌کنم و بعضی وقت‌ها جوک می‌سازیم ولی خوب نیست که با آن شوخی کنیم. امیدوارم استادیوم آزادی هرچه زودتر آماده شود....

علی علیپور: مربیان تیم ملی، من را هم ببینند

پرسپولیس در یک بازی سخت و نفسگیر توانست با دشواری و گل دقیقه ۵+۹۰ گئورگی گولسیانی برابر چادرملو به برتری رسید. علی علیپور مهاجم پرسپولیس در پایان این دیدارگفت: متأسفانه ما در ۴ بازی گذشته که میزبان بودیم در ۴ ورزشگاه مختلف بازی کردیم که اصلا جالب نیست. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی را هم دیدید که واقعا افتضاح بود. صد درصد هدف من تیم ملی است و دوست دارم پیراهن تیم ایران را بپوشم. مثل همه بازیکنان انتظار دارم مربیان تیم ملی مرا ببینند و دعوت شوم....

پرسپولیس فقط دو نماینده در لیست قلعه نویی دارد

 از گوشه و کنار شنیدیم که به احتمال بسیار زیاد فقط محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی در لیست تیم ملی برای فیفادی پیش رو هستند.

تیم ملی ایران دو بازی سخت در فیفادی بعدی پیش روی خود می‌بیند. تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۹ مهرماه در ازبکستان به مصاف این تیم خواهد رفت. طبق برنامه قرار است اردوی تیم ملی از ۱۶ مهرماه استارت خورده و بازیکنان پس از یک روز تمرین در تهران راهی تاشکند خواهند شد. برهمین اساس قرار است درپایان هفته هفتم لیگ بیست و چهارم، لیست امیر قلعه نویی اعلام شود...

فرشاد پیوس تنها بازیکن در آسیا که ۷ گل در یک بازی زده است!

علی علیپور یازدهمین گل آسیایی خود را وارد دروازه پاختاکور ازبکستان کرد تا از این حیث با فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس برابری کند.

علی علیپور، ۱۱ گل را در ۴۲ بازی به ثمر رسانده ولی فرشاد پیوس در ۱۶ بازی ۱۱ گل برای پرسپولیس زده بود. فرشاد پیوس ۷ گل از این تعداد را برابر یک تیم و پنجاب به ثمر رساند و و در نهایت پرسپولیس آن دیدار را با نتیجه ۹ بر ۲ برد.

در واقع هنوز در تاریخ فوتبال ایران بازیکنی پیدا نشده که در یک دیدار بین‌المللی به‌تنهایی هفت گل به ثمر برساند. اتفاقی که تاکنون برای یک بازیکن آسیایی هم در رقابت های باشگاهی این قاره نیفتاده است.

سه بازیکن پرسپولیس در تیررس یحیی گل محمدی

از گوشه و کنار شنیدیم که باشگاه فولاد خوزستان به دنبال خرید سه بازیکن پرسپولیس در نیم فصل است تا دست یحیی گل محمدی بازتر شود.

میلاد سرلک در سه فصل ابتدایی بازی برای تیم یحیی گل‌محمدی جزو باثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و مهره غیرقابل تغییر این تیم و شنیدیم با توجه به علاقه یحیی گل محمدی به سبک بازی این بازیکن، چنانچه میلاد سرلک نتواند به ترکیب تیم گاریدو راهی پیدا کند، این احتمال وجود دارد که نیم فصل با عقد قرارداد مالی خوب به فولاد خوزستان برود.

سعید صادقی هم جزو بازیکنانی است که با نظر مستقیم یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد و حالا در غیاب این مربی با چالش های زیادی مواجه شده است. سعید صادقی هم با ادامه این وضعیت احتمال دارد در نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و به تیم محبوبش فولاد خوزستان ملحق شود.

سومین گزینه اما عیسی آل کثیر است. لطفا تعجب نکنید! ...

ایوب اصغرخانی: استقلال هنوز هم بازیچه دست این و آن است

ایوب اصغرخانی از پیشکسوتان باشگاه استقلال که در امور پرورش بازیکنان پایه فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم حرف زد...

  • * متاسفانه ما دلمان لک زده که دو روز استقلال را بدون حاشیه و مشکل ببینیم.
  • * فرهاد نباید به آن شکل استقلال را رها می‌کرد و می‌رفت.
  • * ما فکر می‌کنیم چون استقلال را به گروه اسپانسری پتروشیمی خلیج فارس داده‌اند دیگر نباید درآمدزایی کند در صورتی که اصلاً اینطور نیست.
  • * ایران سرشار است از استعداد فوتبالی. اگر به این موضوع دقت شود و لااقل ۵ یا ۶ زمین فوتبال با مدیریت یکسان و همراه در نظر گرفته شود قطعاً استقلال می‌تواند یکی از بزرگترین باشگاه‌های خاورمیانه و حتی آسیا به عنوان صادر کننده بازیکن شود.
  • * ما هر چقدر فصل گذشته به لحاظ فنی یک تیم بودیم امسال به هیچ عنوان تیم نبودیم.
  • * حتی تیم‌های میانه و پایین جدولی هم به لحاظ تاکتیکی لااقل یک اصول و چهارچوب مشخصی داشتند که آن را در استقلال نمی‌دیدیم.
  • * وقتی یک مربی نمی‌تواند تیمش را به آنجایی که دوست دارد برساند باید برود. باید جا را برای مربیان بعدی باز کند و تیم به شوک نیاز دارد.

محمود فکری برکنار می شود؟

به دنبال مصاحبه محمود فکری علیه یکی از گزینه های سرمربیگری تیم استقلال ممکن است این مربی از سمت خود در باشگاه مس شهر بابک برکنار شود.

باشگاه مس شهر بابک یکی از تیم های حاضر در لیگ یک بعد از برد در برابر سایپا با مصاحبه عجیب سرمربی اش مواجه شد. محمود فکری علیه یکی از گزینه های سرمربیگری تیم استقلال مصاحبه منشوری انجام داد و به همین خاطر بلافاصله بعد از بازی از سوی کمیته انضباطی به طور موقت محروم شد.

حالا خبر رسیده ممکن است با توجه به مصاحبه انجام شده از سوی محمود فکری باشگاه مس شهر بابک تصمیم به برکناری مربی اش بگیرد. به خصوص که احتمال محرومیت بلند مدت این مربی از سوی کمیته انضباطی وجود دارد....

باز هم همه چیزمان به هم آمد!

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: قصد دفاع از رضا درویش را نداریم و قضاوت در مورد حکم بیرانوند را به کارشناسان حقوقی واگذار می‌کنیم اما مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید چرا همین حکم را بعد از بازی پرسپولیس و چادرملو صادر نکردند؟! درویش البته گفته خود اعضای سه کمیته در فدراسیون گفته بودند حق با پرسپولیس است. قبلاً هم عنوان شده بود که بیرانوند ۴ ماه محروم شده ولی نکته اینجاست که چرا حتی در مورد زمان صدور حکم هم شاهد بدسلیقگی و کج‌سلیقگی هستیم؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی