نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
برنامه بزرگ رئال‌مادرید برای پر کردن جای کاپیتان/ ستاره لیورپول وسوسه می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئال مادرید به دنبال جایگزینی برای دنی کارواخال می‌گردد و قصد دارد مراحل انتقال ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول را سرعت ببخشد.

به گزارش خبرورزشی، دنی کارواخال در بازی با ویارئال دچار مصدومیت شدیدی شده و رئال مادرید مدافع باتجربه خود را برای باقی‌مانده فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ در اختیار نخواهد داشت. تأیید شده که کارواخال قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد، چرا که دچار پارگی در رباط زانوی راست خود شده است. این وضعیت کارلو آنچلوتی را با چالشی بزرگ روبه‌رو کرده، زیرا اکنون تنها لوکاس واسکس به‌عنوان مدافع راست طبیعی در دسترس است.

رئال مادرید با توجه به این مصدومیت باید به‌دنبال تقویت خط دفاعی خود باشد و به همین منظور در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی کارواخال در نقل و انتقالات زمستانی است. گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید در نظر دارد برای جذب ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول، اقدام کند. قرارداد کنونی این بازیکن ۲۵ ساله در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و اگر او قرارداد جدیدی با لیورپول امضا نکند، می‌تواند از ژانویه در دسترس باشد.

نشریه اسپورت مدعی شد، رئال مادرید در حال حاضر تا حدودی برای جذب الکساندر آرنولد توافق کرده و اگر آنها بتوانند در مراحل اولیه ژانویه پیش‌قراردادی را امضا کنند، این امکان وجود دارد که انتقال او در ژانویه ممکن شود. هرچند که این موضوع به درخواست‌های لیورپول بستگی خواهد داشت.

الکساندر آرنولد در سال‌های اخیر به یکی از بهترین مدافعان راست اروپا تبدیل شده و توانایی‌های او باعث شده تا نامش در فهرست نقل و انتقالات بسیاری از باشگاه‌های بزرگ قرار گیرد. در صورتی که رئال مادرید بتواند خدمات او را در ژانویه با قیمت تخفیف‌یافته‌ای به‌دست آورد، ورود او می‌تواند یک اقدام بسیار هوشمندانه باشد و به تقویت خط دفاعی تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: خبر بد برای رئالی‌ها تأیید شد؛ کاپیتان کارواخال ادامه فصل را از دست داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی