درخواست ویژه گواردیولا رد شد!/ لیگ برتر به تعویق نمی‌افتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی شایعه درخواستش برای تعویق لیگ برتر انگلیس فصل آینده را رد کرده‌اند.

پپ گواردیولا مدعی است که لیگ برتر درخواست منچستر سیتی برای شروع دیرتر فصل آینده را به دلیل حضور این تیم در جام جهانی باشگاه‌های فیفا نپذیرفته است.

گواردیولا گفت که سیتی از لیگ برتر خواسته بود تا مسابقات ابتدایی فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ را به تعویق بیندازد تا پس از جام جهانی باشگاه‌ها در ایالات متحده، زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند.

با توجه به اینکه آنها پیشتر رودری، هافبک تاثیرگذار اسپانیایی خود را به دلیل مصدومیت زانو در بازی مقابل آرسنال تا پایان این فصل از دست داده‌اند، گواردیولا نگران است که بازیکنانش به دلیل فشار کاری بیشتر، خسته و در معرض خطر مصدومیت قرار گیرند.

ممکن است در صورت راهیابی منچسترسیتی به فینال جام جهانی باشگاه‌ها که با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود، این مسابقات برای آن‌ها تا ۱۳ جولای ۲۰۲۵ ادامه پیدا کند. این امر ممکن است به آنها تنها یک وقفه چهار هفته‌ای برای تعطیلات بازیکنان و آمادگی برای شروع فصل بعدی لیگ برتر که در تاریخ ۹ یا ۱۶ آگوست پیش‌بینی می‌شود، بدهد. اگر سیتی در جام خیریه شرکت کند، همان‌طور که در شش فصل از هفت فصل اخیر حضور داشته، این وقفه می‌تواند حتی کوتاه‌تر هم باشد.

اما گواردیولا گفت که درخواست سیتی برای زمان بیشتر برای ریکاوری تاکنون نادیده گرفته شده و انتظار ندارد این وضعیت تغییر کند.

منچسترسیتی در حال حاضر رابطه‌ای متشنج با لیگ برتر دارد، چرا که آن‌ها با ۱۱۵ اتهام تخلف مالی، از جمله عدم همکاری در یک تحقیق، مواجه هستند.

گواردیولا گفت: «لیگ برتر به ما اجازه نداده که دو بازی اول را به تأخیر بیندازیم تا زمان بیشتری برای ریکاوری داشته باشیم. خیلی ممنون! آنها این بازی‌ها را به تعویق نمی‌اندازند. فکر می‌کنم باشگاه از لیگ برتر خواسته بود که بازی اول یا دوم را یک یا دو، سه هفته به تعویق بیندازند، در میانه هفته، تا یک یا دو هفته تعطیلات بیشتر پس از جام جهانی داشته باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی