نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
رئال مادرید بدون کریستیانو رونالدو دوام آورد؛ باز هم می‌تواند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس به‌طور ساده و صریح به موضوع غیبتش در رئال مادرید پاسخ داد.

تونی کروس در پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تصمیم گرفت قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکند. این ستاره آلمانی پس از پیروزی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا تأیید کرد که از باشگاه جدا خواهد شد و بعد از یورو ۲۰۲۴ به‌طور کامل از فوتبال خداحافظی می‌کند. با وجود شایعاتی درباره احتمال بازگشت او، کروس به تصمیم خود پایبند مانده و از دوران بازنشستگی خود لذت می‌برد.

این ستاره ۳۴ ساله همین هفته برای اولین بار پس از بازنشستگی، در بازی خانگی رئال مادرید مقابل ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور خواهد داشت. او در پادکست Einfach Mal Luppen گفت: «صحبت درباره جدایی من فایده‌ای ندارد. اینکه برای باشگاه مهم بودم باعث افتخارم است، اما باید با شرایط جدید کنار آمد. رئال مادرید خود را با رفتن کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس وفق داد و همچنان به پیروزی‌هایش ادامه داد. ما دو بار بدون آن‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدیم؛ با اینکه آن‌ها بازیکنان بسیار مهم و بزرگی بودند. اکنون هم همین اتفاق خواهد افتاد.»

کروس بار دیگر تأکید کرد که قصد بازگشت به فوتبال را ندارد و در حال حاضر به مربیگری فکر نمی‌کند، هرچند قصد دارد در سال ۲۰۲۵ یک آکادمی فوتبال جوانان در مادرید راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: تونی کروس: می‌دانستید کریستیانو رونالدو معتاد است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی