نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته تهفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
سرمربی سابق سانتوس به استقلال پیشنهاد شد/ چراغ سبز دستیار سابق اسکولاری برای حضور در ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال که به دنبال یک سرمربی نامدار می‌گردد، با چند گزینه وارد مذاکره شده که نام یک سرمربی برزیلی هم دیده می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، بعد از استعفای جواد نکونام و حضور موقت سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال، آبی‌ها به تکاپوی پیدا کردن یک سرمربی جدید افتاده‌اند و به صورت همزمان با چند گزینه مشغول مذاکره هستند. یکی از نفراتی که به مدیران استقلال لینک شده و آنها پرونده حضور او در این تیم را بررسی می‌کنند، پائولو تورا است. سرمربی ۵۰ ساله برزیلی که خلاف خیلی از گزینه‌های دیگر، سن و سال جوانی داشته و هنوز سال‌های زیادی از دوران مربیگری‌اش باقی مانده است. تورا که کار مربیگری را به عنوان دستیار لوییز فیلیپه اسکولاری آغاز در گوانگژو اورگراند آغاز کرده، در کروزیرو هم ۴۷ مسابقه به عنوان دستیار اول فیل بزرگ فعالیت می‌کرد و به نوعی مورد وثوق سرمربی قهرمان اسبق جهان قرار داشت.

تورا که در اتلتیکو پارانائنزه هم کمک مربی بود، توانست پس از چند مسابقه سرمربی این تیم قدیمی برزیلی شود و البته بعدها در قامت سرمربی روی نیمکت سانتوس دیگر تیم پرافتخار برزیل هم بنشیند. این مربی برزیلی که یک رگه ایتالیایی هم دارد، فصل گذشته هدایت ویتوریا گیمارش در لیگ برتر پرتغال را به عهده داشت ولی اکنون بدون تیم است و در تماس‌های اولیه هم اعلام کرده بود از حضور در ایران استقبال می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه استقلال با کدام گزینه به توافق نهایی می‌رسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال عشق IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    جاکیروویچ چی شد؟لطفا مدیران شفاف سازی کنن. ما فقط ایشون رو میخوایم. در غیر این صورت باید گزینه ای درحد نام استقلال انتخاب شود.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    بهترین گزینه همینه برزیلیا فوتبال تو خونشونه اگه بشه خوبه
  • ممدلی DK ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    از الان میشه حدس زد که سبک فوتبالش هیچ شباهتی به تیمهای برزیلی نخواهد دشت . اسکولاری قهرمان جهان شد ولی تو برزیل هیچ کس از سبک فوتبال دفاعی اون خوشش نمیومد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته تهفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی