نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
  اولین شکست بایرن پس از ۷ سال در چمپیونزلیگ؛ همچنان به آینده امیدواریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ در بازی با استون ویلا شکست خورد اما سرمربی این تیم به آینده تیمش امیدوار است.

بایرن مونیخ در ویلا پارک به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ۰-۱ شکست خورد. پائو تورس در دقیقه ۲۲ برای استون ویلا گلزنی کرد اما با اعلام کمک داور ویدیویی این گل مردود اعلام شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم جان دوران موفق شد گل برتری استون ویلا را در دقیقه ۷۹ به ثمر رسانده و شکست بایرن مونیخ را رقم بزند.

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن، با وجود این شکست معتقد است که این نتیجه پایان راه برای تیمش نیست. او در نشست خبری پس از بازی گفت: «این یک شکست تلخ است، اما سرنوشت لیگ قهرمانان با این بازی تعیین نمی‌شود. ما باید مسیر خود را ادامه دهیم و به پیروزی‌های بعدی فکر کنیم.»

کمپانی درباره اینکه آیا تیمش به دنبال کسب تساوی بوده، اظهار کرد: «من همیشه برای پیروزی وارد میدان می‌شوم و حتی یک لحظه هم به تساوی بدون گل فکر نکردم. در این هفته دو بازی بزرگ مقابل لورکوزن و استون ویلا داشتیم و از ترکیبی استفاده کردیم که به نظرم بهترین گزینه بود. تعویض پالینیا هم به دلیل تزریق انرژی جدید به تیم بود، نه برای حفظ نتیجه مساوی.»

این شکست اولین باخت بایرن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۷ سال بود. کمپانی در این خصوص گفت: «در فوتبال هر بازی شرایط و داستان خودش را دارد. امروز ما فرصت‌های خوبی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم. فقط یک لحظه غافل شدیم و همان لحظه کافی بود تا استون ویلا گل بزند. با این حال، تیم ما معمولاً گل‌های زیادی می‌زند و این یک اتفاق نادر بود.»

او در پایان با اشاره به بازی‌های اخیر بایرن مقابل لورکوزن و استون ویلا گفت: «هر دو تیم لورکوزن و استون ویلا تیم‌های بسیار خوبی هستند و من به عملکردشان امتیاز بالایی می‌دهم. ما موقعیت‌های بسیار کمی به آن‌ها دادیم، اما در نهایت بازی را واگذار کردیم. اگر بتوانیم همچنان روی بازی خود تمرکز کنیم، مطمئناً پیروزی‌های بیشتری در انتظار ما خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: نبرد بزرگ بر سر یک ستاره باارزش؛ منچسترسیتی یا رئال‌مادرید؟ / پپ او را برای جانشینی تن‌تن بلژیکی می‌خواهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی