نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
نشان دادیم چقدر شجاع هستیم/ همان نیمه اول کارشان را تمام کردیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال با موفقیت از سد پاری‌سن‌ژرمن عبور کرد و سرمربی این تیم به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

آرسنال در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۰ پاری‌سن‌ژرمن را در ورزشگاه امارات شکست دهد. گل‌های این پیروزی در نیمه اول به ثمر رسیدند؛ ابتدا کای هاورتس در دقیقه ۲۰ موفق شد گل اول را برای تیمش به ثمر برساند و سپس در دقیقه ۳۵ بوکایو ساکا، کاپیتان آرسنال، گل دوم را وارد دروازه پاریسی‌ها کرد. در نیمه دوم با وجود تلاش‌های فراوان پاری‌سن‌ژرمن، آن‌ها نتوانستند نتیجه را تغییر دهند و بازی با همان نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

پس از پایان بازی میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درباره عملکرد یورین تیمبر توضیح داد و گفت: «تیمبر در نیمه اول فوق‌العاده ظاهر شد، اما در ادامه دچار مشکل عضلانی شد و ما نمی‌توانستیم ریسک کنیم. او در هفته‌های گذشته بیش از حد انتظار بازی کرده و باید مراقب وضعیتش باشیم.»

آرتتا همچنین عنوان کرد که قصد داشت زودتر تکلیف بازی را مشخص کند: «بله، به‌ویژه در نیمه اول نشان دادیم که چقدر مصمم و شجاع هستیم. ما می‌خواستیم در نیمه دوم هم عملکرد مشابهی داشته باشیم. سه فرصت برای زدن گل سوم داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم.»

در ادامه، سرمربی آرسنال به تمجید از کای هاورتس پرداخت و گفت: «او بازیکنی بسیار قدرتمند و باهوش است. حضورش در اطراف محوطه جریمه باعث می‌شود که همیشه این احساس را داشته باشید که ممکن است گل بزند.»

همچنین درباره ریکاردو کالافیوری، آرتتا افزود: «کالافیوری توانایی حضور در مناطق مختلف زمین را دارد و با سبک بازی ما کاملاً راحت است. به همین دلیل بود که با او قرارداد بستیم. او یک مدافع بزرگ و بسیار شجاع است و همیشه به دنبال به‌دست آوردن توپ از بازیکنان حریف است.»

بیشتر بخوانید: پایان جنجال‌های اخیر؛ گواردیولا را دوست دارم/ رقابت بر رفاقت تاثیری نمی‌گذارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی