نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟
تیم اهمیت دارد نه یک بازیکن خاص!/ بردیم، اما باید بهتر از اینها عمل کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بارسلونا با نتیجه‌ای پرگل یانگ بویز را در هم کوبید اما سرمربی این تیم از تیمش انتظار بیشتری دارد و چندان از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

بارسلونا در ورزشگاه لوئیس کمپانیس مقابل یانگ بویز با نتیجه ۵-۰ پیروز شد. آبی‌اناری‌ها خیلی زود در دقیقه ۸ توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسیدند. رافینیا گلساز گل نخست، خودش در دقیقه ۳۴ گل دوم را زد. سومین گل را هم در دقیقه ۳۷ اینیگو مارتینس به ثمر رساند. در دقیقه ۵۱ باز هم روبرت لواندوفسکی برای بارسا گل زد. گل پنجم هم توسط محمد کامارا مدافع حریف در دقیقه ۸۱ به ثبت رسید.

هانسی فلیک اما با وجود این پیروزی پرگل همچنان انتقاداتی به عملکرد بازیکنان خود داشت. این پیروزی قاطعانه اولین برد بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل پس از شکست در بازی نخست مقابل موناکو بود و آن‌ها را به مسیر موفقیت بازگرداند. با این حال، فلیک از نحوه شروع بازی تیمش ناراضی بود و تأکید کرد که عملکرد ضعیف در دقایق ابتدایی، یکی از نقاط ضعف آن‌هاست.

فلیک پس از بازی در مصاحبه‌ با رسانه‌ها گفت: «باید بازی‌ها را با قدرت بیشتری آغاز کنیم و پاس‌های دقیق‌تری بدهیم. در نیمه اول رفته‌رفته شرایط بهتر شد، اما نیاز داریم که در تمام دقایق مسابقه کیفیت بازی خود را حفظ کنیم.»

اگرچه فلیک به بازی خوب رافینیا اشاره داشت اما از تمجید فردی خودداری کرد و با تأکید بر اهمیت کار تیمی گفت: «رافینیا عملکرد خوبی داشت، اما باید یادمان باشد که او فقط زمانی می‌تواند بدرخشد که هم‌تیمی‌هایش هم خوب عمل کنند. این یک تلاش تیمی است و نمی‌توانیم فقط به یک بازیکن تکیه کنیم.»

در ادامه، فلیک به وضعیت کلی تیم و نیاز به پیشرفت‌های بیشتر اشاره کرد و افزود: «ما کارمان را خوب انجام می‌دهیم اما هنوز جا برای پیشرفت داریم. بازی‌های سختی تا پایان سال پیش رو داریم و باید آمادگی لازم را کسب کنیم.»

این مربی آلمانی همچنین در مورد نمایش آنسو فاتی و فرانکی دی‌یونگ صحبت کرد و اظهار داشت: «فرانکی بسیار خوب دوید و با وجود فشارهای زیادی که در تیم داریم، توانست خود را تطبیق دهد. آنسو هم با توجه به مصدومیت قبلی‌اش عملکرد خوبی داشت و از پیشرفتش خوشحالم.»

فلیک در نهایت در پاسخ به سوالی درباره نارضایتی لامین یامال از تعویض گفت: «لامین دقایق زیادی بازی کرده بود و به نظر من زمان مناسبی برای تعویض او بود. برای من اهمیتی ندارد که او تمایل به ماندن در زمین داشت یا نه، تصمیم من بر اساس شرایط بازی بود.»

بیشتر بخوانید: بردهای بزرگ آرسنال و لورکوزن/ اینتر با درخشش طارمی پیروز شد/ سیتی و دورتموند مثل آب خوردن بردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی