نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
ایتالیایی‌ها در انتظار درخشش دوباره طارمی/ گاتزتا هم تأیید کرد؛ ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان به ترکیب برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از نشریه توتو اسپورت، نشریه گاتزتا دلو اسپورت هم تأیید کرد که مهدی طارمی گزینه اول سیمونه اینزاگی برای قرار گرفتن در خط حمله اینتر مقابل ستاره‌سرخ است.

به گزارش خبرورزشی، تیم اینتر در حالی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان رداستار یا همان ستاره‌سرخ بلگراد خواهد بود که نمایش خط حمله افعی‌ها در دربی دلامادونینا باعث شده سیمونه اینزاگی دست به تغییراتی برای این بازی مهم بزند.

اینتر که در بازی نخست از مهدی طارمی به صورت ثابت و ۹۰ دقیقه کامل مقابل منچسترسیتی استفاده کرده بود، حالا در بازی دوم هم ستاره ایرانی را دوباره در ترکیب خواهد دید.

پس از این که روز گذشته نشریه «توتو اسپورت» در این باره گزارشی منتشر کرد، نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» هم ترکیب اینتر برای این بازی حساس را تحلیل کرد و در بخش مربوط به خط حمله نوشت:

در خط حمله، طارمی به عنوان نامزد اصلی برای بازی با ستاره سرخ بلگراد در نظر گرفته شده است. او که در بازی اخیر سری آ برابر اودینزه استراحت کرد و تنها در دقیقه ۷۵ به میدان آمد، اکنون آماده است تا در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی قرار بگیرد و به نمایش درخشان خود ادامه دهد. طارمی با توجه به کیفیت فنی و توانایی‌هایی که دارد می‌تواند نقش کلیدی در موفقیت اینتر در این رقابت‌ها ایفا کند و انتظارات بالایی از او وجود دارد.

جایگاه دیگر کاملاً نامشخص است. احتمالاً نفر اولی که روی نیمکت خواهد بود تورام است که بیشتر از سایرین در بازی‌های اخیر حضور داشته. اینزاگی در تمرینات اخیر آرناتوویچ را در کنار بازیکنان اصلی آزمایش کرد. با توجه به کیفیت‌های فنی طارمی، که اغلب به‌عنوان یک مهاجم نوک عمل می‌کند، نمی‌توان گزینه آرناتوویچ را به عنوان زوج او رد کرد. اما لائوتارو هم در برابر اودینزه عملکرد خوبی داشت. چه کسی در ترکیب اصلی خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی جالب رسانه‌های ایتالیایی؛ طارمی فردا شب گلزنی می‌کند

ایتالیایی‌ها در انتظار درخشش دوباره طارمی/ گاتزتا هم تأیید کرد؛ ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان به ترکیب برمی‌گردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی