نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
دلیل غیبت هند در مسابقات کبدی در ایران مشخص شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان درباره دلیل غیبت تیم ملی هند؛ رقیب دیرینه ایران در مسابقات قهرمانی جهان توضیحاتی را ارائه داد.

اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان با حضور ۱۰ کشور در منطقه آزاد انزلی استان گیلان در حالی به پایان رسید که تیم ملی ایران موفق شد عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد. ساحلی‌بازان ایران در این دوره از مسابقات و در مرحله مقدماتی با کسب ۴ برد متوالی مقابل تیم‌های ترکمنستان، دانمارک، نپال و عراق به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در این مرحله نیز برابر کنیا به برتری رسیدند و راهی فینال شدند. شاگردان نادریان در فینال این بازی‌ها مقابل پاکستان صف آرایی کردند و در نهایت موفق شدند با شکست این تیم جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرند.

کیانوش نادریان سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در خصوص کیفیت این مسابقات و تیم‌های شرکت کننده اظهار کرد: رقابت‌های جهانی با حضور ۱۰ تیم برگزار شد که خوشبختانه ما موفق شدیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. تیم‌هایی مانند کنیا، نپال، عراق و پاکستان با توجه به اینکه از بازیکنان تکنیکی و خوب برخوردار هستند نشان دادند که برای کسب جام آمده بودند اما خوشبختانه بازیکنان ما غیرت به خرج دادند و با انگیزه‌ای که داشتند موفق شدند قهرمان جهان شوند.

وی در واکنش به غیبت هند در این رقابت‌ها که مهد این رشته در دنیا به حساب می‌آید؛ گفت: تیم ملی ایران سابقه این را دارد که در بخش ساحلی ۲ بار این کشور را شکست بدهد. یک بار زمانی که خودم کاپیتان تیم ملی بودم و یک بار هم در تایلند این اتفاق را رقم زدیم. برای این دوره هم به شدت علاقه مند بودیم که هند بیاید و بازیکنان انگیزه خوبی برای مسابقه داشتند ولی چون فدراسیون کبدی هند رئیس ندارد و آنها تعلیق هستند در مسابقات جهانی غایب بودند.

سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان اضافه کرد: البته قبل از آغاز مسابقات اکثر تیم‌ها بر این باور بودند که نبود هند ممکن است سطح کیفی رقابت‌ها را تحت تأثیر بگذارد ولی به هیچ عنوان این‌طور نبود و تیم‌ها همه خوب ظاهر شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

راه نجات استقلال از بحران فعلی چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی