نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
شب جنجالی مادرید برنده نداشت/ ال‌چولو دقیقه آخر نجات پیدا کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دربی رفت مادرید در فصل جدید لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید برد مقابل اتلتیکومادرید را دقیقه آخر از دست داد.

اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه پیدا کرد.

سوت آغاز این دربی در حالی به صدا درآمد که در ۶ دیدار قبلی هر تیم ۲ برد داشت و همه‌چیز به طور مساوی تقسیم شده بود. رئال بازی را بهتر و هجومی‌تر شروع کرد و بهترین فرصت هم با شوت تماشایی فدریکو والورده خلق شد که این شوت را در دقیقه ۱۷ یان اوبلاک با شیرجه عالی به کرنر فرستاد. دقیقه ۳۶ هم شوت زمینی و خطرناک جود بلینگام را باز هم اوبلاک در آغوش کشید. در نهایت رئالی‌ها از برتری‌شان در نیمه نخست بهره‌ای نگرفتند و این نیمه با تساوی بدون‌گل تمام شد.

در دقیقه ۶۴ حرکت تماشایی و ارسال وینیسیوس جونیور با شوت محکم ادر میلیتائو، رئال را به چیزی که استحقاقش را داشت، رساند. اما دقایقی پس از این گل، به دلیل پرتاب اشیا به سوی بازیکنان رئال‌مادرید، داور بازی را متوقف کرد. پس از ۱۵ دقیقه توقف، بازی از سر گرفته شد و اتلتیکو برای جبران تلاش کرد که البته موفق بود. در دقیقه ۵+۹۰ آنخل کورئا گل تساوی را زد که ابتدا آفساید اعلام شد، اما VAR آن را درست تشخیص داد و ورزشگاه منفجر شد.

در دقیقه ۸+۹۰ مارکوس یورنته هافبک اتلتیکو با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

رئال‌مادرید با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و به ۳ امتیازی بارسلونای صدرنشین رسید. اتلتیکومادرید ۱۶ امتیازی هم تیم سوم جدول است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خداداد احمدی US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    بازی هر دو تیم خوب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی