نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
یکی از دلایل برتری پرسپولیس در دربی این بود/ برای بازگشت به ورزشگاه آزادی یکی، دو ماه دیگر باید صبر کنیم
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به پیروزی سرخ‌ها در دربی واکنش جدیدی نشان داد.

حسین بادامکی با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۴ تاکیدکرد: در بازی دربی هواداران ما با حمایت‌های خود نقش زیادی در موفقیت پرسپولیس داشتند و این حمایت شان قابل تقدیر است.حمایت هواداران یکی از دلایل پیروزی ما در دربی بود. جا دارد از کادرفنی مان هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با تمرکز ۱۰۰ درصدی تیم را به زمین فرستادند. با وجود این که چند تا بازیکن خوب مان را در اختیار نداشتیم توانستیم سه امتیاز با ارزش کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: نوع بازی کردن تیم در دربی رضایتمند بود و نتیجه دیدار برابر استقلال برای همه ما مهم بود و امیدوارم این روند را در بازی‌های بعدی‌مان هم ادامه دهیم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد بازی برابر پاختاکور تاکیدکرد: پاختاکور از تیم‌های خوب حاضر در لیگ نخبگان است و ما بازی مهمی را برابر این تیم داریم امیدوارم که هواداران مثل همیشه از ما حمایت کنند و ما را تنها نگذارند تا با حمایت آنها بتوانیم ۳ امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

وی در خصوص وضعیت میزبانی‌های پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: که فکر می‌کنم برای بازگشت به آزادی یکی دو ماه دیگر باید صبر کنیم. امیدوارم روند بازسازی این استادیوم هر چه زودتر انجام شود تا بتوانیم در این ورزشگاه برابر حریفان مان به میدان برویم.

بادامکی با تشکر دوباره از هواداران گفت: بار دیگر از هواداران پرسپولیس بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد. من از هواداران می‌خواهم همیشه در کنار ما باشند و ما حمایت کنند چرا که وقتی که هوادار پشت تیم باشد اتفاقات مثبت و خوبی برای پرسپولیس رخ خواهد داد. 

بیشتر بخوانید: ویدیو| جای خالی بیرانوند با گندوز حس نمی‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی