نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟
ملوان و مانعی برای پرواز قوی سپید؛ مازیار باید زودتر مشکل پنالتی را حل کند/ دو بازیکن باتجربه پنالتی خراب کردند، نفر سوم کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار زارع سرمربی ملوان انزلی، باید فکری به حال مشکل پنالتی‌های تیمش کند.

به گزارش خبرورزشی، ملوان این فصل بهترین شروع تاریخ خود را تجربه کرده و حالا یکی از سه تیم ۱۳ امتیازی در صدر جدول است. قوی سپید مقابل استقلال هم برنده واقعی بود که در آن صورت حالا به تنهایی صدرنشسته بود. اما همین ملوان که حالا در انزلی یک تیم شکست ناپذیر شده، با وجودی که این هفته استقلال خوزستان را برد اما دوباره از یک ناحیه ضربه خورد. اتفاقی که قبلاً در بازی برابر سپاهان نیز افتاده بود.

ملوان در برابر سپاهان با یک گل بازی را باخت. در آن مسابقه «امید نورافکن» یک پنالتی را از دست داد. در مقابل استقلال خوزستان نیز ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد، در لحظاتی که بازی بدون گل مساوی بود و می‌توانست حکم به برتری میزبان دهد.

لحظه‌ای که امید نورافکن مقابل سپاهان پنالتی خراب کرد، ملوان با یک گل عقب بود و این بار بازی در شرایط مساوی، پس نمی‌توان به استرس بازیکن استناد کرد. آن روز امید نورافکن و این بار «سجاد بازگیر» به عنوان دو بازیکن با تجربه و میدان دیده ملوان، پنالتی خراب کردند تا مشخص شود تیم مازیار زارع از این بابت مشکل دارد.

در فوتبال ضربه پنالتی بهترین فرصت برای گل زنی است. هنوز بیش از دو سوم فصل باقی مانده و بعد از این هم ملوان بارها صاحب فرصت پنالتی خواهد شد. پس چه بهتر که مازیار از همین حالا فکری به حال این قضیه کرده و یک پنالتی زن ثابت انتخاب کند.

دیدیم که نورافکن که در هفته اول از نقطه پنالتی گل زد، با از دست دادن اولین پنالتی کنار رفت و احتمالاً حالا بازگیر هم دیگر پشت ضربه نمی‌ایستد. بهترین روش آن است که ملوان در تمرینات پنالتی زن اصلی خود را پیدا کند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

استقلال و پرسپولیس مقابل السد و پاختاکور چه نتایجی می گیرند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی