گندوز و کنعانی‌زادگان باید بدانند این کارها به پرسپولیس ضربه می‌زند/ استرس در چهره بازیکنان استقلال مشهود بود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دربی گفت: پرسپولیس از داشته‌های خود به خوبی بهره برد و توانست با آرامش و نظم این دیدار مهم را به سود خود خاتمه دهد.

حمید استیلی در خصوص نتیجه دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: گاریدو و کادر فنی پرسپولیس آنالیز بسیار خوبی از این دیدار داشتند و روند بازی به شکلی پیش رفت که آنها انتظار داشتند.

وی ادامه داد: با اینکه چند مهره بسیار خوب ما از جمله اورونوف و ایوب العملود را در این بازی نداشتیم اما بازیکنان جایگزین بسیار خوب کار کردند و وظایفی که کادر فنی از آنها خواسته بودند را به خوبی ایفا کردند. در این بازی فرشاد فرجی در پست غیرتخصصی خود قرار گرفت اما وظایف دفاعی را به بهترین شکل انجام داد. وحید امیری و میلاد محمدی هم فضاها را به خوبی بستند و اجازه نفوذ به رامین رضائیان را نداند. در کل می‌توانیم بگوییم پرسپولیس کنترل بازی را در اختیار داشت و در گردش توپ فوق‌العاده عمل کرد.

سرمربی اسبق پرسپولیس یادآور شد: همین گردش توپ باعث شد شوت‌های بیشتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. خط میانی تیم، عملکرد خوبی داشت و مالکیت توپ در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود که باعث شد موقعیت‌های بیشتری به دست آید. در ادامه برای دقایقی استقلال از این شرایط خارج شد، ‌ فرشاد احمدزاده و علی علیپور خسته شده بودند و در برگشت‌ها کُند نبودند اما تعویض‌هایی که انجام شد و حضور سعید مهری و ایوب العملود باعث شد دوباره شرایط به سود پرسپولیس تغییر کند.

استیلی گفت: هر چند دیر به نظر می‌رسید اما تعویض‌هایی که گاریدو انجام داد شرایط را عوض کرد، با آمدن مهری و العملود، استقلال دیگر نتوانست از فضاهای سمت چپ خود استفاده کند و پرسپولیس شکل بهتری به خود گرفت و در نهایت روی یک ارسال خوب و حرکت مهری یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد که همان توپ، نتیجه بازی را مشخص کرد.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره داشت این است که بازیکنان پرسپولیس در این بازی دو اخطار بی‌جهت گرفتند. گندوز و کنعانی‌زادگان باید بدانند این کارت‌ها در شرایط حساس به تیم ضربه می‌زند و نباید این رفتارها را از خود نشان بدهند. البته گاریدو نظم خوبی را در تیم حاکم کرده و به شدت با رفتارهایی که تیم را دچار چالش کند، برخورد می‌کند. او در این بازی تیم را بر اساس داشته‌های خود به زمین فرستاد و همه بازیکنان در خدمت تیم بودند. حضور بازیکنانی از جمله امید عالیشاه، وحید امیری و سروش رفیعی باعث شد آرامش در تیم حاکم باشد و پرسپولیس به آنچه می‌خواست رسید.

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس در مورد شرایط تیم استقلال تاکید کرد: کادر فنی این تیم باید فکری به حال بازی‌سازی خود از عقب زمین کند. آنها به دنبال بازی مستقیم هستند و نمی‌دانم چرا با وجود بازیکنان خوبی که دارند به دنبال بازی مستقیم هستند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال یادآور شد: وقتی شما این سبک بازی را انجام می‌دهید دیگر کیفیت بازیکنان به چشم نمی‌آید و استقلال نشان داد به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی است. در این بازی دیدیم استرس در چهره بازیکنان استقلال مشهود بود. آنها در خط دفاعی و میانی بازیکنان خوبی دارند اما از ظرفیت‌شان استفاده نمی‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی