گواردیولا برای هرچیزی کلی حقه در جیب دارد؛ نگران غیبت رودری نباشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گری نویل معتقد است که گواردیولا به خوبی از پس جایگزینی رودری برخواهد آمد و با نوآوری تیم را تا انتهای فصل مدیریت خواهد کرد.

گری نویل، مدافع پیشین منچستریونایتد، اطمینان دارد که پپ گواردیولا برای جایگزینی رودری مصدوم، ترفندهایی در آستین دارد. مصدومیت این هافبک اسپانیایی که در بازی اخیر مقابل آرسنال رخ داد، ضربه بزرگی به منچسترسیتی وارد کرد و خبر بد این است که او احتمالاً تا آخر فصل قادر به بازی نخواهد بود. حضور قدرتمند رودری در خط میانی سیتی حیاتی بود و غیبت او پرسش‌هایی درباره چگونگی مدیریت تیم بدون او را مطرح می‌کند.

نویل در پادکست اورلپ گفت: «پپ گواردیولا همیشه ترفندهایی در آستین دارد. او مردی است که خاویر ماسکرانو را به عنوان مدافع مرکزی برای بارسلونا وارد زمین کرد و بازیکنان را به موقعیت‌هایی فرستاده که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. حالا باید ببینیم او چه کسی را در غیاب رودری در خط میانی قرار می‌دهد.»

نویل ادامه داد: «به نظرم تنها کسی که می‌تواند به اندازه رودری خطرناک باشد، ارلینگ هالند است. کوین دی‌بروینه هم آنجاست و قصد نادیده گرفتنش را ندارم.»

نویل همچنین به جان استونز اشاره کرد که در چند فصل اخیر نقش ترکیبی بین مدافع مرکزی و هافبک را بازی کرده است. او گفت: «آیا جان استونز می‌تواند به مدت شش ماه در نقش رودری بازی کند؟ گواردیولا به احتمال زیاد در حال کار روی این موضوع است. او ساکت یک گوشه ننشسته بلکه مشغول فکر به انجام کارهای غیرعادی‌ست.»

متئو کواچیچ یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای ورود به نقش هافبک دفاعی است، زیرا او تجربه کافی در این موقعیت دارد و تسلطش بر توپ می‌تواند به سیتی کمک کند تا مالکیت را حفظ کرده و ریتم بازی‌ها را کنترل کند. گزینه دیگر ماتئوس نونس است که قابلیت درخشش در یک نقش عمیق‌تر مشابه موقعیت رودری را دارد.

قدرت خط میانی سیتی یکی از ارکان اصلی تسلط آن‌ها در لیگ برتر بوده و رودری در این موفقیت نقش محوری داشته است. غیبت او می‌تواند عواقب جدی برای این باشگاه داشته باشد، که به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر در تاریخ خود تحت سرمربیگری گواردیولا است. همه نگاه‌ها در روز شنبه به این سرمربی اسپانیایی خواهد بود تا ببینند او برای حفظ سیتی در صدر رقابت‌ها دست به چه نوآوری تاکتیکی خواهد زد.

بیشتر بخوانید: آسیب‌دیدگی سنگین رودری تأیید شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی