نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
۱۵ |
۲
گاریدو همه‌چیز را فدای دربی نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان کارلوس گاریدو در حالی دو ستاره پرسپولیس را برای ترکیب اصلی دربی استفاده نکرد که باعث نگرانی هواداران این تیم شد.

یکی از تصمیمات مهم خوان گاریدو برای دربی ۱۰۴ درمورد بازی دادن اوستون اورونوف و ایوب العملود در این مسابقه بود. در این بین ایوب با مشکل کشیدگی جزئی مواجه بود و اورونوف هم از ناحیه همسترینگ درد جزئی داشت. هر دو بازیکن در ابتدای این هفته دردی در پای خود احساس نکردند اما با این حال کادر پزشکی از آنها خواست به فیزیوتراپی ادامه دهند.

ایوب دو روز مانده به دربی شرایط تمرین کردن را پیدا کرد اما همچنان در استارت‌ها ترس داشت که مبادا کشیدگی‌اش تشدید شود. اورونوف هم به خاطر اینکه بازیکنی سرعتی و انفجاری است، پزشک پرسپولیس این هشدار را درمورد او به گاریدو داد که اگر بخواهد استارت بزند ممکن است درد قبلی در همسترینگ به سراغش بیاید.

در همین راستا گاریدو با وجود اینکه می‌توانست درمورد هر دو بازیکن ریسک کند و آنها را در دربی در ترکیب ثابت قرار دهد از این کار صرف نظر کرد. شاید هر مربی ایرانی بود به خاطر اینکه دربی را ببرد هر دو بازیکن را در ترکیب قرار می‌داد اما سرمربی اسپانیایی با تجربه‌ای که داشت ترجیح داد فارغ از هر نتیجه‌ای که در دربی رخ می‌دهد، ستاره‌های تیمش را برای بازی با پاختاکور و دیگر بازی‌های مهم داخلی و آسیایی حفظ کند. یک تصمیم منطقی و دور از احساس که درواقع هم به سود پرسپولیس بود و هم به سود هر دو بازیکن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۱۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    تفاوت کلاس گاریدو با مربیان داخلی ، زمین تا آسمان است . شک ندارم که اگر اجازه بدن گاریدو و امثال گاریدو در فوتبال ایران کار کنند ، فوتبال ایران متحول خواهد شد .
  • مصطفی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    درس خوبی به مربیان ایرانی داد اگرمربی ایرانی بالای سرپرسپولیس بود به هیچ عنوان این بازی نمی برد ولی گاریدو نشان داد که بدون اینکه اسم بازیکن مطرح باشد برایش فرقی ندارد وبازی را با همان بازیکنان قدیمی برد
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    مربی کاربلد وکار درست ،گاریدو پرسپولیس را تیم جهانی میکند ،اعتقاد به بازیکن وبرمامه منظم بدور از جار وجنجال گاریدو را با قرارداد بلند مدت حفظ کنید فوتبال نیاز به یه همچین کسی دارد ،درکنارتیم مربی خوب وبا دانش.
  • راز IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    مربیان ایرانی خیلی خوبی داریم که از لحاظ فنی عالی ان ولی تفاوت در احساسی بودن مربیان ایرانی است. خیلی زود تحت تاثیر محیط و حرفها و وقایع اطرافشون میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن دربی را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی