نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
حدادی: ملی‌پوشان از مربی تیم ملی رضایت دارند/ متاسفانه ما نتیجه‌گرا هستیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اسطوره بسکتبال ایران معتقد است که این رشته برای رسیدن به روزهای خوب، نیازمند یک همدلی همگانی در میان خانواده این رشته است.

حامد حدادی، فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان و اسطوره بسکتبال ایران، بعد از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار کرد: وقتیمن به محل برگزاری مراسم رسیدم گفتند لیگ با ۸ تیم برگزار می‌شود، ناگهان تعداد آنها ۱۴ تیم شد و وقتی جلسه شروع شد گفتند ۱۲ تیم در فصل آینده حضور خواهند داشت. این اتفاق اصلا خوب نیست و به ضرر خود باشگاه‌هاست چون تمرینات خود را خیلی دیر شروع می‌کنند و تا الان فکر می‌کنم که تنها سه تیم تمریناتشان را آغاز کرده‌اند.

او ادامه داد: الان بعضی بازیکنان بیرون هستند و عدم تمرین می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود و خود باشگاه‌ها ضرر می‌کنند. در خیلی از کشورها لیگ آنها پیش فصل دارد و تعداد تیم‌ها هم خیلی بیشتر از لیگ ایران است. برنامه بلند مدت دارند و متاسفانه ما در ایران چنین ساختاری نداریم که خوب نیست. به همین دلیل شاهد این اتفاقات هستیم که باعث تاسف است.

حدادی درباره تمدید قرارداد خود با تیم نفت آبادان نیز گفت: خیلی دوست داشتم که با پیراهن تیم شهر خودم ادامه دهم و به همین دلیل قراردادم را با نفت تمدید کردم. با تیم طبیعت هم مذاکراتی داشتم اما از آنها عذرخواهی کردم و گفتم که می‌خواهم برای تیم شهر خودم بازی کنم. سال قبل یک نیم فصل با نفت بودم و نتیجه‌ای که می‌خواستیم کسب نشد اما امسال تصمیم داریم یک نتیجه خوب بگیریم تا مردم مظلوم خوزستان را شاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفت امسال برای قهرمانی تلاش می‌کند، توضیح داد: همه تیم‌ها خوب هستند و بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب کرده‌اند و ما در تیم نفت چنین شرایطی نداریم اما سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. از مدیران خواهش کرده‌ام تا شرایط بهتر شود اما فعلا این اتفاق نیفتاده است. من اگر به طبیعت می‌آمدم مبلغ بیشتری هم می‌گرفتم و بحث افزایش بودجه نفت هم درست نیست.

حدادی درباره تاثیر منفی عدم مشخص بودن برنامه سوپر لیگ غرب آسیا روی لیگ ایران نیز گفت: به نظرم چنین لیگ‌هایی اصلا برای لیگ ایران بد نیست و باید یک برنامه‌ریزی خوب و بلند مدت داشته باشیم تا از این فرصت به نحو احسنت و به سود بسکتبال خودمان استفاده کنیم چون بازی کردن تیم‌ها و بازیکنان ایرانی با تیم‌ها و بازیکنان بزرگ خارجی، روی رشد بسکتبال ایران تاثیر مستقیم می‌گذارد.

او گفت: به نظر من مهم‌ترین موضوع برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده برای اردوهای تیم ملی است. ما پنجره‌های مسابقات ملی را داریم و به نظرم فدراسیون باید برای این موضوع برنامه‌ریزی کند تا تاریخ شروع اردوها مشخص باشد و اینطور نباشد که یک دفعه بگوییم لیگ یک ماه تعطیل است.

اسطوره بسکتبال ایران درباره سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: شخصا اردوها را از نزدیک ندیده‌ام اما طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان باتجربه داشتم از مربی یونانی تعریف کردند. در مجموع من امیدوارم همه خانواده بسکتبال با هم یکدل باشند و به فکر پیشرفت این رشته باشیم. بارها گفته‌ام که ما جوانان خوبی داریم و باید صبر کنیم تا تغییر نسلی که شروع شده به خوبی انجام شود.

او تاکید کرد: متاسفانه ما نتیجه گرا هستیم و می‌خواهیم خیلی سریع نتیجه بگیریم اما باید بدانیم که برنامه‌ریزی بلند مدت خیلی مهم است. شاید الان نتیجه نگیریم اما با گذشت زمان رشد خواهیم کرد. همه در حال تلاش هستند و شاید اشتباهاتی هم وجود داشته باشد اما من می‌بینم که همه تلاش می‌کنند. اگر یک‌دل باشیم بسکتبال ما شاید به این زودی‌ها نه اما بالاخره به نتیجه می‌رسد چون جوانان خوبی داریم که باید به آنها فرصت داد. الان مربیان خوبی در ایران حضور دارند و اگر صبر کنیم نتیجه می‌گیریم.

حدادی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی بازی خواهد کرد، توضیح داد: یکی از دلایلی که پیشنهاد طبیعت را رد کردم فشار زیاد بازی‌های این تیم در فصل پیش رو است، چرا که در آسیا هم نماینده ایران هستند. الان شرایط خوبی دارم و تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی