نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
۰ |
۰
رقابت داغ رامین رضاییان و اوستون اورونوف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در نظرسنجی خبرورزشی برای انتخاب ستاره دربی رقابت بین اورونوف و رامین رضاییان داغ شده است.

به گزارش خبرورزشی، دربی سرخابی پایتخت این بار در اراک برگزار می‌شود و استقلال و پرسپولیس فردا به اراک می‌روند تا روز چهارشنبه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

رسانه خبرورزشی به بهانه همین بازی در نظر سنجی ویژه خود از اهالی فوتبال و مخاطبان سایت خبرورزشی خواستیم ستاره دربی را انتخاب کنند.

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می‌شود؟ این پرسش خبرورزشی در نظرسنجی است و گزینه ها هم سیدحسین حسینی، الکسی گندوز، ابوالفضل جلالی، امید عالیشاه، رامین رضاییان، محمد حسین کنعانی زادگان، جلال الدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، گوستاوو بلانکو، علی علیپور و سایر هستند و تا این لحظه اورونوف با ۳۳/۲ درصد در صدر است و رامین رضاییان با ۲۹/۷ درصد در تعقیب اوست و این رقابت جذاب تا ظهر فردا و پایان نظرسنجی ادامه دارد.

در حال حاضر پایین تر از ستاره ازبک پرسپولیس و ستاره محبوب استقلال، علی علیپور، امید عالیشاه و الکسی گندوز در این نظرسنجی سوت تا پنجم هستند و رتبه ششم و هفتم به سیدحسین حسینی و ماشاریپوف اختصاص دارد. گزینه سایر در جایگاه هشتم قرار گرفته، ابوالفضل جلالی نهم، گوستاوو بلانکو دهم و محمدحسین کنعانی زادگان یازدهم هستند.

شما هم می‌توانید در همین صفحه و صفحه اول سایت خبرورزشی در این نظرسنجی شرکت کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی