نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
صد رحمت به حاشیه‌های پارسال استقلال/ فوتبال تیم نکونام با این همه بازیکن فاجعه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه دیدار دربی حساس پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس پیشکسوتان تیم آبی تهران نسبت به نتیجه این مسابقه به شدت نگران هستند.

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره حواشی به وجود آمده در فاز مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت:  «وقتی فصل گذشته حواشی مربوط به کادر مدیریتی با جواد نکونام را می‌دیدیم می‌گفتیم این حاشیه‌ها به تیم لطمه می‌زند اما در شروع این فصل که همه چیز آرام به نظر می‌رسید فکر می‌کردیم دیگر از این مسائل خبری نیست اما حالا می‌بینیم که بدتر از پارسال شده است و افرادی را به باشگاه آورده‌اند که درست قبل از دربی حرف‌هایی می‌زنند که کل تیم را به هم می‌زند.  کسانی که می‌خواهند به استقلال کمک کنند قبل از هر چیز اصلاً نباید حرف بزنند. هر کسی باشد، چه در مقام مشاور، چه در مقام مربی یا مدیر اگر فکر و ذکرش موفقیت تیم استقلال باشد باید مشکلات را در داخل تیم حل کنند نه اینکه با مصاحبه کردن هواداران را تحت فشار و استرس قرار بدهند و تیم را به حاشیه ببرند».

وی همچنین درباره شرایط تیم استقلال با وجود بازیکنان زیادی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرد گفت: « تیمی که برای قهرمانی بازی می‌کند باید همه امتیازات را جمع کند چون همین امتیازاتی که در ابتدای فصل از دست می‌دهیم آخر فصل کار دستمان می‌دهد. الان استقلال با این شرایط دارد هفته به هفته خودش را از قهرمانی دورتر می‌کند. فعلاً در چهار بازی اول ۷ امتیاز از دست داده‌ایم که این برای مدعی قهرمانی واقعاً یک فاجعه است.  اگر فصل گذشته می‌گفتیم استقلال بد بازی می‌کند ولی نتیجه می‌گیرد به خاطر این بود که شاید مثلاً به اندازه امسال بازیکن نداشت. به همین خاطر اگر دفاعی بازی می‌کردیم و می‌خواستیم با یک گل برنده شویم وضعیت تیم قابل هضم بود. اما امسال که استقلال خوب بازیکن گرفته نباید به یک گل اکتفا کرد و وقتی می‌بینیم استقلال تا این اندازه ضعیف بازی می‌کند فقط تاسف می‌خوریم».

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی