نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
یک اتفاق بزرگ برای لیونل مسی؛ فوق‌ستاره آرژانتینی شرکت فیلم‌سازی تاسیس کرد/ گامی نو در دنیای سرگرمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال شرکت تولید فیلم روزاریو ۵۲۵ را راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرورزشی، لیونل مسی ستاره تیم اینترمیامی، شرکت تولید فیلم «روزاریو ۵۲۵» را تأسیس کرده که به تولید برنامه‌های خانوادگی و محتوای تلویزیونی برتر اختصاص دارد. مسی در این پروژه با «اسماگلر اینترتینمنت» شراکت دارد؛ شرکتی که مستندهای «جام جهانی مسی: ظهور یک افسانه» و «مسی به آمریکا می‌آید» را برای اپل تی‌وی پلاس تولید کرده است.

روزاریو ۵۲۵ قصد دارد فیلم‌ها، رویدادهای ورزشی و تبلیغات برند محور برای ورزشکاران در سراسر جهان تولید کند.

مسی در بیانیه‌ای گفت: «سرگرمی همیشه یکی از علاقه‌های من بوده است، چه در زمین فوتبال و چه در حوزه‌های دیگر. از این فرصت که بتوانم پروژه‌ای که با اسماگلر اینترتینمنت آغاز کردیم را گسترش دهم و با این همکاری جدید محتوا و تجربیاتی در سطح جهانی ایجاد کنم، بسیار هیجان‌زده هستم.»

این شرکت به افتخار زادگاه مسی در آرژانتین، روزاریو، نامگذاری شده است؛ اقدامی که به گفته شرکت، نمادی از «ریشه‌ها و ارزش‌های خانوادگی» اوست.

خانواده مسی نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند: «هدف ما همچنان الهام‌بخشی و برقراری ارتباط با مردم سراسر جهان به شیوه‌ای کاملاً جدید است. ما مشتاقانه به دنبال این هستیم که در این حوزه پیشرفت کنیم و با استفاده از روایت‌های خلاقانه و تجربه‌های نوآورانه، تولیدات خوبی ارائه بدهیم.»

دفاتر روزاریو ۵۲۵ در میامی و لس‌آنجلس مستقر خواهند بود. این شرکت تحت نظارت تیم پاستور، مدیرعامل اسماگلر اینترتینمنت و خانواده مسی فعالیت خواهد کرد.

پاستور درباره این پروژه گفت: «این همکاری جدید نه تنها به تولید محتوای برتر در سطح جهانی می‌پردازد، بلکه بر فعالیت‌های اجتماعی و خانوادگی نیز متمرکز است. ما از لیونل مسی و خانواده‌اش سپاسگزاریم که این فرصت را به ما دادند تا تجربیات رسانه‌ای را برای مخاطبان محلی و جهانی خلق کنیم و مرزهای ژانرهای سنتی را گسترش دهیم.»

شرکت روزاریو ۵۲۵ همچنین اعلام کرده که بر نوآوری و کار تیمی تأکید دارد و به دیدگاه‌های متنوع، به ویژه برای جوامع لاتین و اسپانیایی‌تبار و همچنین مخاطبان جهانی، احترام می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: ملاقات دیوید بکام و بازیگر زن هالیوودی/ مرسی که با خانواده‌ات آمدی +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    خیلی عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی