نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پاسخ مبهم ستاره بایرن درباره آینده‌اش؛ از ایجنتم بپرسید!/ دیویس می‌خواهد رئالی شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آلفونسو دیویس هنوز قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا نکرده و احتمال پیوستنش به رئال مادرید همچنان بالاست.

مدت‌هاست که رئال مادرید به دنبال جذب آلفونسو دیویس مدافع کانادایی بایرن مونیخ است. این باشگاه در تابستان گذشته نیز به جذب او فکر کرد، اما قیمت درخواستی بایرن برای بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده، بیش از حد تصور شد.

لوس بلانکوس تصمیم گرفت که منتظر بماند و قصد دارد دیویس را به عنوان بازیکن آزاد در جولای ۲۰۲۵ به خدمت بگیرد. آن‌ها کاملا مطمئن هستند که این انتقال شکل خواهد گرفت زیرا بر این باورند که دیویس قرارداد جدیدی در آلمان امضا نخواهد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بایرن امید خود را برای حفظ این مدافع از دست داده است.

دیویس در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد درباره آینده‌اش گفت: «من کاملاً بر بایرن متمرکز هستم. چه در این باشگاه بمانم و چه بروم، همیشه این باشگاه را در قلبم خواهم داشت.» او همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره آینده‌اش گفت: «معامله جدید؟ سوال خوبی است. باید از ایجنتم بپرسید.»

اینطور به نظر می‌رسد که احتمال انتقال دیویس به رئال مادرید در تابستان آینده زیاد است. با این حال هنوز زمان زیادی برای تغییر وضعیت وجود دارد و باید صبر کرد و دید که مادریدی‌ها به بازیکن مورد علاقه خود خواهند رسید یا خیر.

بیشتر بخوانید: عجیب اما واقعی؛ نارضایتی از سرمربی بعد از زدن ۹ گل!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی