نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
افشاگری محسن مسلمان؛ برانکو دلیل نیمکت‌نشینی و جدایی من از پرسپولیس نبود!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محسن مسلمان پس از سال‌ها درباره اتفاقات جنجالی و جدایی از پرسپولیس گفت‌وگو کرد.

محسن مسلمان در گفت‌وگو با تی وی پلاس درباره بهترین لحظه زندگی‌اش گفت: بعد از بازی دربی که بردیم سه ساعت در ترافیک بودم و با مهدی طارمی هم‌خانه بودم و به سمت خانه در حال حرکت بودیم. بنزین نداشتم و برای زدن بنزین به پمپ بنزین یادگار رفتیم ولی طرف از من پول بنزین نگرفت و از جیب خودش داد و گفت شما امشب یک کاری کردین که امشب راحت کنار زن و بچه‌ام بخوابم.

تلخ‌ترین اتفاقی که باعث شده تا صبح نخوابی: صد درصد فوت پدرم بدترین اتفاق زندگی‌ام بود و یکی از دلالیلی که فوتبال دیگر برای من اهمیتی نداشت مرگ پدرم بودم. وضع مالی خوبی نداشتیم و هر شرایطی که پیدا کردیم صدقه سر این فوتبال بوده و لطف خدا بود یک استعدادی به من داده بود ما هم استفاده کردیم و درآمدی آمد. من دوست داشتم خانواده‌ام در بهترین شرایط زندگی کنند و همه این را می‌خواهند ولی آنجا که پدرم باید لذت این زندگی را می‌برد نبود و این برای من از همه سخت‌تر بود و ضربه اصلی را من خوردم و یکی از دلایل اصلی که دیگر نتوانستم به فوتبال ادامه دهم مرگ پدرم بود و دیگر نتوانستم آن تمرکز لازم را داشته باشم.

شخصیت مالک را ببینی یاد خودت نمی‌افتی از یکسری انقام بگیی: من یکسری از کارها را باید می‌کردم اما نکردم و پشیمان هم نیستم وگرنه اگر این کارها را انجام می‌دادم ۱۰۰ بازی ملی داشتم و در پرسپولیس هم ۳۰۰ بازی دیگر داشتم ولی من اینطور نیستم و تمام مربیان و هم‌تیمی‌های من بهتر از همه می‌دانند. آدم برای به دست آوردن هر چیزی نباید هر کاری بکند ولی در فوتبال ما باید این کارها را انجام بدهی.

محسن مسلمان در پاسخ به اینکه چرا به کاردچاق کن‌ها پول نداده؟ گفت: من دوست ندارم این را انجام دهم و پیش خودم همیشه می‌گفتم تا زمانیکه فوتبالم خوب است همه من را می‌خواهند و موقعی که فوتبالم خوب نباشد من را نخواهند. زور دلال‌ها زیاد بود ولی من دوست نداشتم و به آنها پول بدهم.

ستاره سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا انقدر مغرور بوده و هنوز هم در مصاحبه‌هایش می‌گوید اصلا از اتفاقات گذشته پشیمان نیست؟ گفت: با چه شرایطی در بهترین تیم ایران بازی می‌کردم که آن طرف ساعت ۱۰ زنگ بزند بگوید بیا خانه یارو و من بدوم بروم من از این اخلاق‌ها نداشتم که ملیجک یک دلال شوم. دروغ نگویم به یک دلال برای اولین و آخرین بار زوری پول دادم به این دلیل که با شکایت از من نمی‌توانستم در لیگ بازی کنم و اصلا کاری برای من نکرده بود.

مسلمان ادامه داد: دوست دارم هم‌تیمی‌هایم اگر به یک جمعی می‌روند و راجع به چندتا فوتبالیست قدیم و جدید حرف می‌زنند؛ بگویند یارو فوتبالش بد نبود همین برای من کافی است نه اینکه در آن جمع بگویند طرف بازیکن پولی بود.

ستاره اسبق پرسپولیس بیان کرد: یکسری از بازیکن‌ها الان واقعا خوبند حالا مردم می‌خواهند مردم با آنها بد باشند و یا می‌خواهند من اسم آنها را بیاورم که با آنها بد باشند ولی شما نمی‌توانی منکر بیرانوند شوی. علیرضا بیرانوند الان بهترین گلر ایران است یعنی علی در هر تیمی باشد ۸۰درصد گارانتی برای قهرمانی آن تیم است و یک آدم نمی‌تواند کاری کند که ۴۰ میلیون هوادار با او بد شوند حتما یک کاری با او کردند که چنین شرایطی برای او پیش آمده است. چرا اینطور قضیه را نگاه نمی‌کنید؟

مسلمان در واکنش استوری انتقادی برای مهدی ترابی بعد از انتقال به تراکتور توضیح داد: من آن استوری را اشتباه گذاشتم. آن استوری‌ها در صفحه من بود و من اد استوری می‌کردم و بعضی از آن استوری‌ها را می‌دیدم و بعضی را نصفه می‌دیدم. آن استوری که من برای ترابی گذاشتم با دو تیکه ویدیو که بالای آن من بودم و پایین آن ترابی بود من این را اصلا ندیده بودم و گذاشتم و کلی فحش خوردم ولی آنرا پاک کردم. حالا من از همینجا هم از مهدی ترابی و هم از هواداران ترابی عذرخواهی می‌کنم. آقای ترابی زندگی شخصی خودش بوده و برای پرسپولیس خیلی زحمت کشیده است.

ستاره سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تو ایران معروف شدن یا به شهرت زیاد رسیدن خطرناک است؟ گفت: زیادی به شهرت رسیدن خوب نیست و باید با آن کنار بیایی.

مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا آن کسی که فیلمش برای برانکو پخش کرده حلال می‌کند یا نه؟ افزود: بله می‌بخشم دمش گرم. من نمی‌دانم آخر چرا باید چنین کاری می‌کردم آن هم وقتی فیکس بودم. چرا باید به برانکو فحش می‌دادم.

ستاره سابق پرسپولیس درخصوص اینکه آیا فهمیده چه کسی زیرآبش را برای برانکو زده گفت:‌ یکی از بزرگان تیم به من گفت که چنین اتفاقی افتاده.      

مسلمان درخصوص لجبازی برانکو افزود: همان سالی که یک نیم‌فصل بازی نکردم برانکو اولین نفری بود که به من گفت برو تمدید کن. حتی شب بازی با سپیدرود که بازی کردیم و قهرمان شدیم به من گفتند برو تمدید کن ولی من خودم نرفتم ببندم. نیمکت‌نشینی من اصلا ربطی به برانکو نداشت. برانکو من را بازی نداد و تیم هم نتیجه گرفت. حرص خوردن من طبیعی بود و فقط یک بازی نشان دادم که ناراحتم. بازی جام باشگاه‌های آسیا که با گل‌های احمد و سید جلال بردیم. من واقعا عصبانی بودم چون یک هیچ عقب بودیم و باید می‌بردیم. من پیش خودم می‌گفتم برانکو حاضر است پرسپولیس حذف شود ولی به من بازی ندهد. من برم داخل یک کاری می‌کنم. من آنقدر عصبانی بودم که وقتی سیدجلال گل دوم را زد همه پریدند وسط زمین ولی من از جای خودم تکان نخوردم و در آن لحظه من بودم و صندلی‌های آزادی. به نظرم خودم هم اشتباه کردم و مربیگری سلیقه‌ای است.

بیشتر بخوانید: فرشاد احمدزاده؛ بازی به بازی دورتر از ذهن گاریدو!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی