نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
حمله مشاور سمیعی به جواد نکونام؛ اول فصل پیشنهاد دستیار خارجی دادیم اما قبول نکردید/ بدنساز شما ۴۰۰ هزار دلار گرفت/ آنها در این حد و اندازه‌ها نیستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوود حق‌دوست، پیشکسوت باشگاه استقلال به انتقاد از جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت پرداخت.

داوود حق‌دوست، پیشکسوت باشگاه استقلال، به شدت از سرمربی این تیم، جواد نکونام، انتقاد کرد. او در سخنانی تند، به انتخاب مشاوران نکونام اشاره کرد و گفت: «مشاوران شما در حد و اندازه‌های شما نیستند». وی اضافه کرد که افراد نزدیک به نکونام مدام در صفحات مجازی علیه مدیریت باشگاه صحبت می‌کنند و این کارها را به ضرر تیم دانست.

دستیار و مشاور مدیرعامل استقلال همچنین نام آرش زواره را مطرح کرد و از حضور او در کنار نکونام در باشگاه انتقاد کرد. او ادعا کرد که زواره با کمک چند نفر دیگر فضای مجازی را علیه مدیریت استقلال مسموم می‌کند و تأکید کرد که اسنادی برای اثبات این ادعا موجود است.

وی همچنین به موضوع هزینه‌های بدنساز تیم اشاره کرد و گفت: »بهترین بدنسازهای دنیا بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گیرند، اما بدنساز شما ۴۰۰ هزار دلار دریافت کرده است».

حق‌دوست در ادامه یادآوری کرد که در ابتدای فصل به نکونام پیشنهاد دستیار خارجی داده شده بود، اما او این پیشنهاد را نپذیرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی