گل‌های مشابه با نتیجه مشابه!/ شکست کامل برای خط دفاعی استقلال و نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل دوم هر دو تیم استقلال و نساجی به منزله نمره مردودی برای خط دفاعی هر دو تیم بود.

به گزارش خبرورزشی، دیدار استقلال و نساجی با تساوی ۲-۲ و کلی صحنه و حاشیه به پایان رسید. دیداری که گل اول هر دو تیم از نقطه پنالتی با مشابهت‌های فراوان بود و گل دوم دو تیم نیز یک پیام ویژه و آشکار برای جواد نکونام و ساکت الهامی داشت.

نساجی که در چهاربازی قبلی خود تنها یک گل زده بود، موفق به زدن دو گل به استقلال شد! همین یعنی نمره مردودی برای خط دفاع آبی‌ها که در جای دیگر به شکل کارشناسی به آن پرداخته‌ایم. استقلالی که با سه دفاع شروع کرد و با دو دفاع هم به سرمنزل مقصود نرسید.

اما گل دوم استقلال همین حکم را برای خط دفاعی تیم نساجی هم داشت. در صحنه گل ابتدا سمت چپ خط دفاعی نساجی شکافت و یک ارسال موفق از آن ناحیه روی تیر دو صورت گرفت، سپس از آنجا با یک ضربه سر دروازه نساجی باز شد.

اما جالب اینجاست که چند دقیقه قبل از این گل، نساجی عیناً به همین شکل از این ناحیه ضربه خورده بود. در صحنه‌ای که کوین یامگا روی فرار ابوالفضل جلالی جا ماند و ارسال او با تعارف دو مدافع شماره ۵ (سام دلیری) و شماره ۶۸ (هوشمند) نساجی با دروازه‌بان خود لوان پولی خیلی راحت به آرمان رمضانی رسید تا او دروازه نساجی را باز کند.

نساجی آنجا خوش شانس بود که داور آفساید گرفت و آرمان رمضانی بد شانس بود که گل زد، اما گل او حساب نشد! اما دیدیم که دقایقی بعد دیگر خبری از شانس نبود و این بار کمک داور ویدیویی گل استقلال را تایید کرد تا بازی مساوی شود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی