اسلحه پنهان پرسپولیس در قائمشهر/ ضربه دوباره ساکت الهامی به نکونام و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مربیانی که طی سال‌های اخیر واقعاً به استقلال ضربه زده ، بدون هیچ شک و تردیدی ساکت الهامی است.

به گزارش خبرورزشی، استقلال در قائمشهر به مساوی رسید تا برای سومین هفته متوالی در عرصه رقابت‌های لیگ برتر در حسرت پیروزی باقی بماند. البته جدا از روند مذکور، نکته مهم اینجاست که ساکت الهامی همچنان به ناکام کردن استقلال ادامه می‌دهد! این مربی تابستان سال ۹۹ استقلال را با تراکتور در فینال جام حذفی شکست داد و مانع از قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی شد. او بهار سال ۱۴۰۱ نیز در ورزشگاه آزادی همراه با همین نساجی، آبی پوشان را از گردونه جام حذفی کنار زد تا مانع از دبل کردن آنها شود.

دردسرهای ساکت الهامی برای استقلال بهار امسال همچنان ادامه یافت و توقف آبی پوشان با جواد نکونام مقابل نساجی موجب شد آنها صدر جدول و در نهایت قهرمانی لیگ بیست و سوم را به پرسپولیس بدهند. جمعه هم نساجی دوباره همراه با ساکت، استقلال و نکونام را متوقف کرد و دو امتیاز فوق العاده حساس از این تیم گرفت تا مربی اسبق آبی پوشان پایتخت عملاً و بدون اینکه خودش بخواهد، در نقش اسلحه پنهان برای پرسپولیس علیه استقلال ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
    ساکت الهامی در هر تیمی که بوده فقط مقابل استقلال تحت هر شرایطی میخواد امتیاز بگیره اونم نه فنی و تاکتیکی بلکه با هر کار فوتبالی و ضد فوتبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی