نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
مجتبی محرمی: پرسپولیس بزرگ است و به حامد کاویانپور نمی‌رسد/ پروین آنقدر گنده بود که به کسی حسادت نکند/ اول حد و حدود خودت را بدان، بعد درباره علی آقا حرف بزن!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس گفت: من وکیل مدافع علی پروین نیستم ولی درست نیست یک بچه بخواهد در رسانه‌ها او را خراب کند.

حامد کاویانپور هافبک سابق پرسپولیس، به تازگی در مصاحبه‌ای جنجالی و پرحاشیه ناگفته‌هایی از دوران بازی در این تیم مطرح کرد. او در این مصاحبه به طور خاص به علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس تاخت. او گفت که پروین به عنوان سرمربی پرسپولیس، مانع پیشرفت بازیکنان جوان‌تر می‌شد و نمی‌گذاشت آن‌ها مشهور شوند. کاویانپور ادعا کرد که اگر بازیکنی در مسیر مشهور شدن قرار می‌گرفت، پروین جلوی رشدش را می‌گرفت. حامد کاویانپور که روزگاری ستاره ثابت خط میانی پرسپولیس و البته تیم ملی بود، همچنین گفت که پروین ادعا می‌کرد که «هیچکس در فوتبال ایران بند کفش من هم نمی‌شود». البته تاکید داشت که پرویز قلیچ خانی تنها فوتبالیستی بوده که از او بهتر بوده است و... حالا مجتبی محرمی مدافع چپ تاریخ ساز و اسطوره باشگاه پرسپولیس این چنین نسبت به مصاحبه حامد کاویانپور، واکنش نشان داده و تمام قد به حمایت از علی پروین پرداخته است:.

آقا مجتبی، ابتدا می‌خواهیم نظر شما را درباره بازی دوشنبه شب گذشته پرسپولیس برابر الاهلی عربستان بپرسیم؟
اگر اجازه دهید می‌خواهم به جای بازی پرسپولیس، درباره موضوع دیگری حرف بزنم. اتفاقی که چند روزی است فکر من را مشغول کرده و می‌خواستم مصاحبه کنم یا مطلبی در صفحه شخصی ام بگذارم و حالا خبرورزشی زنگ زده...

بفرمایید؟
من نمی‌دانم ماجرای مصاحبه حامد کاویانپور علیه علی پروین چه بوده و چرا یک مرتبه طرف بعد از سال‌ها پیدا شده و این حرف‌ها را زده است؟ اما این را می‌دانم که پرسپولیس بزرگ است، بزرگان زیادی هم دارد و به حامد نمی‌رسد. یک گل به الهلال زده و حالا می‌خواهد مفت علی پروین را ببرد!؟

مثل اینکه به عنوان شاگرد قدیمی‌علی پروین از این مصاحبه خیلی ناراحت شده اید؟
من وکیل مدافع علی پروین نیستم ولی درست نیست یک بچه بخواهد در رسانه‌ها او را خراب کند که البته علی پروین با این حرف‌ها خراب نشده و نمی‌شود! علی پروین بد بوده؟ چرا همین حامد کاویانپور زمانی که در پرسپولیس شاگردش بود، حرفی نمی‌زد؟ الان علی پروین ۷۸ سالش شده و رسم لوتی گری و معرفت نیست که بخواهید علیه او آن هم در این سن و سال مصاحبه کنید تا دوباره سرزبان‌ها بیفتید!

بحث دیگری هم که بارها مطرح شده، ادبیات علی پروین در رختکن و استفاده از الفاظ...
(با صدای بلند می‌خندد) علی آقا هرکسی را که بیشتر دوست داشت، بیشتر مورد نوازش قرار می‌داد! (دوباره می‌خندد و ادامه می‌دهد) یک قلقی هم داشت و اینکه نباید روبروی پروین و در تیررس نگاهش بودید وگرنه توی رختکن، به شما می‌توپید!  

(به شوخی) علی پروین شما را هم دوست داشت!؟
خیلی، خیلی! ما هر دو بچه پایین شهر بودیم و ادبیات شبیه هم داشتیم! (آن قدر می‌خندد که پشت تلفن ریسه می‌رود) علی آقا من را دوست داشته و دارد و هیچ بازیکنی هم اندازه من با او زندگی نکرده است. من که بچه پایین شهر بودم، ببخشید این حرف را می‌زنم اما زمان خودم حرفی برای گفتن داشتم، در رختکن از تیررس نگاه پروین قایم می‌شدم. این بچه‌ها که جرأت نداشتند توی چشم علی آقا نگاه کنند و حالا ما دو تا شوخی هم می‌کردیم. حالا می‌آیند و علیه پروین ۷۸ ساله مصاحبه می‌کنند.  

خداوکیلی به محبوبیت احمدرضا عابدزاده حسادت می‌کرد؟
حسادت پروین به عابدزاده؟ حرف خنده داری است! احمدرضا بازیکن محبوبی بود اما علی پروین هم محبوب بود و نیازی به این کارها نداشت. آن قدر در این فوتبال گُنده بود که حسادت نکند. آن دوران ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم آزادی من را هم تشویق می‌کردند اما علی آقا هم تشویق می‌کرد. یک بار ندیدم به خاطر تشویق شدن من اخم و تخم کند یا چیزی نشان دهد. بابا طرف خیلی بزرگ تر از این حرف‌ها بود. البته علی پروین هم ایراداتی داشت و هر انسانی ایراد دارد ولی ... ناراحتی من این است که حامد کاویانپور اندازه این حرف‌ها نیست که علیه علی پروین صحبت کند. حامد کاویانپور، انگشت کوچک محسن عاشوری یا حمید درخشان هم نمی‌شد و درحدی نیست که علیه بزرگ پرسپولیس مصاحبه کند.  

مجتبی محرمی: پرسپولیس بزرگ است و به حامد نمی رسد/ پروین آنقدر گنده بود که به کسی حسادت نکند/ اول حد و حدود خودت را بدان، بعد درباره علی آقا حرف بزن!


ولی خود حامد کاویانپور گفته که علی پروین او را با پرویز قلیچ خانی مقایسه کرده است!
محال است! شاید علی پروین سر به سرش گذاشته باشد چون عادت داشت ایستگاه بعضی‌ها را می‌گرفت و سرکار می‌گذاشت. البته یک شوخی هم با هم داشتیم و همیشه به من می‌گفت که در تاریخ این فوتبال اول پرویز قلیچ خانی بوده، بعد من علی پروین و نفر سوم هم مُجی (مجتبی محرمی) تو هستی! من هم به شوخی می‌گفتم که اول من، بعد پرویز قلیچ و بعد هم شما!

علی پروین چه جوابی می‌داد؟
هیچی! می‌خندیدیم و خوش بودیم. بابا! علی پروین به موقع جدی بود و به موقع اش هم شوخ ترین آدم دنیا می‌شد. وقتی پیش علی آقا بودیم و او هم سرکیف و خوشحال بود اصلا متوجه نمی‌شدیم وقت چه جوری می‌گذشت. خیلی انسان سفره دار، مهمان نواز و شوخی است و آنهایی که شاگردش بوده یا با پروین زندگی کرده باشند این موضوع را تأیید می‌کنند. یک موضوع دیگر را هم دوست دارم همین جا بگویم!

بفرمایید؟
علی آقا پروین در مراسم پرسپولیس، ناهید کیانی قهرمان تکواندو که همسن نوه اش است را بغل کرد و همه ریختند سرش که فلان و بهمان! آن دختر مثل نوه علی آقاست که الان ۷۸ ساله شده و عمرس از او گذشته است. یک مسئله ساده را چنان بزرگ کردند که ... من خودم می‌خواهم بروم فرودگاه دنبال دخترم آرینا می‌ترسم که حرف یا حدیثی درست کنند. چند وقت پیش سرتمرین پرسپولیس با دخترم رفتم که او را راه نمی‌دادند! گفتم آرینا دخترم است و ... خلاصه با مکافات دونفری سرتمرین پرسپولیس رفتیم.  

راستی درباره دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان چه نظری دارید؟
به نظرم پرسپولیس فراتر از انتظار ظاهر شد و اصلا حق تیم شکست نبود. در خاک عربستان تیم پرسپولیس، سوار بازی بود و حتی داور می‌توانست یک پنالتی بگیرد اما متأسفانه داور و کمک داور ویدیویی نگرفتند. با این حال تیم امیدوارانه بازی کرد، انشالله در ادامه مسابقات و لیگ برتر هم همین جوری بازی کنند و موفق باشند.

سئوالات ما به پایان رسید. در خاتمه حرف ناگفته‌ای ندارید؟
دو تا نکته را می‌خواهم تکرار کنم. اول آن که خداوند سایه علی پروین را بالای سر ما پرسپولیسی‌ها و فوتبال ایران نگه دارد. دوم آن که امثال حامد کاویانپور باید بدانند در چه حد و اندازه‌ای هستند و بعد درباره بزرگ تر خود و علی پروین صحبت کنند. الان هم اعلام می‌کنم آماده جواب آقایان هستم چون حرف‌های قشنگ قشنگ و جدیدی دارم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۱۲
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲۵
  • مهران IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    کاملا مشهود بود کاویانپور داره دروغ میگه
    • عبدوبولینگ IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      گفت پاسخگو هستم ، هرکس صحبتی داره من هستم ! کاملا مشخص بود راست میگه
    • افسایدپولیس IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      گندکاری محرمی را همه دهه ۶۰ی ها میدونن
  • صمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    یا شاسین داش مجی✌️
  • شهروز IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    آنکه شیران را کند روبه مزاج،،،،،،،، احتیاج است احتیاج است احتیاج
  • احمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    درود برشرفت،کاش چندنفردیگه مثل تو توی دهن این بچه می زدند
  • حسین یاری CH ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    کاویانپور بند کفش علی پروین که هیچ ناخن پای ناصر محمدخانی و حمید درخشان و فرشاد پیوس هم نبود
  • شهرام IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    دورود بر شرفت آقا مجتبی.
  • سعید IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    محرمی معلومه پروین بهش خوب رسیده تو کجا کاویانپور کجا آخه تا معروف شدی خودتو نابود کردی حرفهای کاویانپور درسته وپروین به عابدزاده حسادت می‌کرد ومیگفت عابدزاده ذاتا استقلالیه ومجبور شد اومد پرسپولیس
  • حسن IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    آقا مجتبی با بازیکنان حال میکردم محروم که شدی خودمو از تماشای فوتبال محروم کرده بودم و الان از اینکه حرف حساب زدی حال کردم پروین بزرگ پرسپولیس بوده و هست فدات آقا مجتبی دلم تنگ شده برات انشاالله می‌بینمت با مرام
  • پنالتی زن IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    آفرین به مجتبی محرمی که احترام بزرگتری واستادی رو رعایت کرد.علی پروین بزرگ هست و بزرگ خواهدماند
  • رضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    پروین هر که بوده برا خودش بوده دمش گرم دیگه بت و بزرگش نکنین. ایران کسانی رو داشته که پروین ها در آنها گم هستن . دیگه بسه علی پروین تمام آقا کس دیگری هست .
    • ناشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      تو بهتره بچسبی به همان اسطوره های غیر ایرانی خودت تو کار ایرانی ها دخالت نکن
    • معسر IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      مثلا بفرما ببینیم منظورت کیا هستند نصف بازیکنان بزرگ ان زمان پرسپولیس به عشق پروین میومدن امضا سفید میکردن نمک نشناسی نباید درحدی باشد که اسمت نوشته شود که حامدی هم بوده اینم یه راحشه که مخصوص ادمای ...
  • رضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    با نظر آقای محرمی موافقم اولاً وجود امثال علی پروین به عنوان بازیکن قدیمی و الگو قابل ستایش است و دیگر این که همین وجود آقای پروین باعث سرپا ماندن باشگاه پرسپولیس ورفع مشکلات باشگاه می شود
  • هجط IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    وجدانی از علی پروین بپرسید در قبال چی قبول کردی اسم پرسپولیس رو عوض کنی این چه جنایتی بود کردی؟
    • ارشان PA ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      فکر کنم سنت نمی‌رسه ولی همون موقع که قرار شد اسم پرسپولیس عوض بشه علی آقا دوسال کنار گذاشتن
  • ارجمند IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    لات بازی
  • Mehran IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    حرفهای آقا مجتبی مثل آتشی هست در خرمن حاشیه‌سازانی چون کاویانپور و رهبری فرد که واسه مطرح کردن خودشون هر حرف الکی رو میگن!
  • Mohammad IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    قشنگ معلومه بهت زنگ زده که مصاحبه کن مگه الآنم هواتو داره بنده خدا .... آدم باید عزت نفس داشته باشه
  • فرهنگ IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    آقای محرمی پرسپولیس ارث پدری هیچ کس نیست چه علی پروین باشه چه محرمی و چه کاویان پور باشه وهر کدام به یک سهم دارند .
  • محسن. باقرآبادی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    بمولا که دنیای مرام و معرفتی آقا محرمی،،🤙👑♥️
  • عدالت خواه IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    زرررشک....
  • امیر IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    امثال کاویانپور برای مطرح کردن خودشون ، اتفاقات گذشته رو نبش قبر می‌کنن هر چی بوده تموم شد اگه جربزه داشتی همون موقع اعتراض می‌کردی
  • علیرضا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    علی پروین آینده خیلی از بازیکنان را خراب کرد.میخواست همیشه سلطان بماند و تحمل محبوبیت دیگران را نداشت.آنزمان که دید محبوبیت عابدزاده خیلی بیشتر از خودش شده دروازبانی پرسپولیس را نوبتی کرد و فنایی را همتراز عقاب آسیا قلمداد کرد
    • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      دقیقا
  • علیرضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    علی پروین آینده خیلی از بازیکنان را خراب کرد.میخواست همیشه سلطان بماند و تحمل محبوبیت دیگران را نداشت.آنزمان که دید محبوبیت عابدزاده خیلی بیشتر از خودش شده دروازبانی پرسپولیس را نوبتی کرد و فنایی را همتراز عقاب آسیا قلمداد کرد
  • سجاد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    78 سالم بشه به همه خانم ها محرم میشم؟ ایول چه خوب. همش ناراحت بودم که سنم بره بالا و مشکلات فراوان... ولی الان فهمیدم سنم بره بالا میشه در باغ سبز...🤣
    • شهرام IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      محرم نه،در حد یه سلام و علیک و... اشکال نداره
  • مجتبی US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    من خودم طرفدار دو آتیشه‌ی محرمی هستم، ولی خداییش بیشتر حرفای کاویانپور حق بود. از طرف دیگه وقتی کاویانپور داشت تیم تاریخ پرسپولیس رو انتخاب میکرد، مجری تو گزینه‌های دفاع چپ، اصلا اسم محرمی رو نیاورد! ولی حامد با قاطعیت محرمی رو انتخاب کرد. تو هافبکها هم پروین رو انتخاب کرد. پس احترام کسوت رو نگه داشت. مجتبای عزیز، شما هم رسم لوتی‌گری رو به جا نیاوردی که حامد رو کوبیدی در آخر اینکه، هر کس فوتبال بفهمه، میدونه حامد یکی از بهترینهای تاریخ پرسپولیسه، فقط عمر بازیش کم بود
  • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    علی پروین در فوتبال ایران و آسیا جایگاه خیلی رفیعی داره،حامد بازیکن خوبی بود ولی در مقایسه با پروین،محمدخانی،محرمی،پنجعلی درخشان ،عاشوری،پیوس و،،،،،،،، محلی از اعراب نداشت.
  • علی حقی سراب IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    بازی هر ۲ را از نزدیک دیدم قلیچ خانی شوتهای سنگینی داشت ولی تکنیک و مهارت فنی اش خیلی پایین تر از علی پروین بود علی پروین اعجوبه بود حتی در دیدارهای خارجی یکی دو نفر را برای مهار او می گذاشتند. لطفا نشان دهید.
    • Ahoora IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      بچه جون کل کارشناسان و فوتبالی ها میگن پرویز قلیچ خانی بهترین تاریخ فوتبال ایران بوده ، بعد تو مخالفی خخخخخ
  • مهران IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    چرا آقای پروین موقع انتخابات برای کاندیداها تبلیغ میکنه؟
  • بهنام طارمی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    کاویانپور دروغ گو نیست چون شفاف حرف زده ، به خیلیها بد فشار اومده
  • علی محمد کرمانی US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    درود بر هواداران تیم فوتبال پرسپولیس ایران یک زمانی من بازی های پرسپولیس را می رفتم آزادی یک تیم از عربستان برای مربی پروین را می خواست هواداران پرسپولیس در یک صدا گفتند پروین جده نرو همان موقع پروین با اشاره چشم گفت باشه آقای کاویاپور بعد از سی سال داری میخواهی پروین را خراب کنی این دوروست نیست
  • سیروس امیری IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    علی آقا عشقه و مجتبی خان سالار . کاویانپور هم محرمی ازش یه چیزهایی میدونه که اگه بگه کاویانپور باید خودکشی کنه. محرمی آره دیگه
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    دنیا و عابدزاده عقاب آسیا
  • بهرا IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    خود درخشان.کرمانی مقدم.پیوس.محمد خانی.دایی..میگفتن.پروین مارو فرستاد قطر که پول خوب بگیریم باس آیندمون..حالا یه بچه میخواد فالوور جمع کن این و میگه.اکه بد بود چرا تو رو فیکس میزاشت..چرا رفتی ملی....دروغم بلد نیست...❤️🏆👑🏆❓
  • کاووس US ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    در اینکه کاویانپور از خیلی از بازیکنای پرسپولیس از نظر فنی پایینتر بوده حرفی نیست اما بسیاری حرفاش درباره پروین درست بود احترام به پیشکسوت دلیل نمیشه که حقایق بازگو نشه
  • محسن IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    پروین اگرچه فوتبالیست خوبی بودولی شان معلم ومربی را نداشت وبیشتر برای لات بازی و لوتیگری استعداد داشته ودارد
  • بازنشسته US ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    علی آقا پروین را خدا بزرگش کرده محبوب پرسپولیسیها هستش سالم وسلامت باشی علی آقا پروین
  • حسین IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    تویکی دیگه 🤐🤐🤐🤐🤐
  • حامد BR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    من بازی ها محرمی را یادم نیستولی حامد به نظرم حق گفته آقا محرمی حرف حق و اگه یه بچه 7ساله هم بزنه باید قبول کرد
  • چهارروستایی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    همه پيشکسوتان بزرگ تیم هستن ولی احترام بزرگترها واجب هست بیاید قدر همدیگربیشتر بدانیم که این دنیای دو روزه معلوم نیست تا کی کنار هم باشیم خداوند به همه سلامتی بدهد
  • حسن IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    علی آقا لوتی بود و مشتی بود و فلان و فلان ول کنید دیگه،بله زمان پروین هم به خیلی ها ظلم شده این ذات فوتبال ایرانی هست باند بازی
  • لنگی حقیر US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    فکر کنم علی پروین پول خوبی برای مجی فرستاده که ازش تعریف کنه ،چون تمام حرف های کاویانپور درست بود
  • پرسپولیس IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    کاویانپور بعد فوتبال رفت دنبال عشق و حالش بیشتر همدوره هاش یا مربی شدن یا بازیگر سینما عقده ای شده فکر میکنه چه گهی بوده در طول فوتبالش فقط یه شوت زده ژن کاویانپور ژن زیر آبزنیه
  • عباس شهمرادی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    کاویانپور واقیعت گفت به بعضی دوستان بر خورد تو بیا درباره خودت صبحت کن نه علی پروین ادم زنده وکیل نمیخواد تو سبنه سپهر کردی حمایت از پروین میکنی حامددهم دوستانی دارد باز کسی ازش طرفداری کند این درست نیست واقیعت گفت توچکاره ای به تو ور خورد من ی استقلالیم بین عابدزاده وپروین عابدزاده دوست دارم پروین خیلی از جوانها وفوتبالیستهای خوب رانابود کرد وحسودی میکرد اصلا کار خبر ورزشی اشتباه بود با این مصاحبه کرد شایدم برنامه ریزی شده بود ولی لایک ها ببینی بیشتر حرف کاویانپور تایید کردن
    • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      اینهایی که حرفهای کاویانپور رو لایک کردن دنبال اسطوره های غیر ایرانی هستند پروین تمام نوجوانی جوانی پیری شو برای فوتبال ایران گذاشت کاویانپور باید بدونه عزتی که خدا بده با چند تا مصاحبه تخریب نمیشه
  • آبی همیشه بالاست IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    پروین پروین دوستاش متملق ها بزرگ می کنند ولی به واقعیت اگه خوب نگاه کنید هیچگاه بازیکن منتخب جهان و آسیا نشد!!!برعکس اندرانیک اسکندریان ومهدی پاشازاده که منتخب جهان شدن ورفتند در منتخب جهان بازی کردن
  • آبی همیشه بالاست IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    نه پروین منتخب جهان شد نه تو .نه قلیچ خانی ونه هیچ کدوم از. بازیکنان تیم تان!!! برو تحقیق کن ببین کیا منتخب جهان شدن ؟ اونها بدون کمک مافیا فوتبال ایران پروین ودوستانش در فدراسیون منتخب جهان شدن
  • آبی همیشه بالاست IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    نه پروین بازیکن بزرگی بود اگه بررگ بود که یکبار منتخب جهان می شدو نه تو ونه قلیچ خانی!!!برو که سواد داری مطالعه کن ببین کدوم بازیکن فوتبال ایرانی منتخب جهان شده ؟یکی دوسه نفر ایرانی منتخب جهان شدن
    • محمدتاجی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      عزیزم من خودم تاجی قدیمی هستم اون موقع منخب جهان وجود نداشت، درضمن پروین ودایی جز تیم منتخب قرن آسیا شدن، پرون بازیکن بزرگی بود
  • محسن IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    یه چیزی که مد شده الان برای گرفتن فالور حاضرن همه کری بکنند .
  • مهدی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    حامد کاویان پور ھم یکی از خوبای پرسپولیس بود
  • جواد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    آقایان انصاف داشته باشید اگر امثال علی پروین نبود پرسپولیسی نبود..مربی باید جنم داشته باشد..اگرپروین حسادت میکرد به امثال نصرمحمدخانی عابدزاده محرمی هم حسادت میکرد .آخه کاویانپور چکار میکرد یه بازیکن جنگنده بوده این بدبخت گذاشتن که مثلاً سلطان خراب کنه
  • بی طرف IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    یادآوری میکنم تنها دو بازیکن تیرانی در تیم منتخب قرن آسیا انتخاب شدن: علی پروین و علی دایی
  • امیر IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    درباره آقای پروین یه مصاحبه هم آقای نادر محمدخانی دارند حتما ببینید
  • حیدر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    شماهوادارها پروین رو بزرگش کردین وگرنه این آقا هم یه فوتبالیست مثل بقیه باند بازی کردنش وفحاشی کردنشم هم معلومه
  • بهنام IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    کاملا مشخصه که محرمی به پروین احتیاج داره واگرنه زبان پروین بزرگتر از محرمی هست میتونه از خودش دفاع کنه.آقا حامد داره راست میگه
  • افشین فرش دزد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    از نوازش های محمود فکری هم بگو
  • افشین فرش دزد IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    از نوازش های محمود فکری هم بگو
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    کاویانپور کاملترین هافبک دفاعی تاریخ فوتبال ایرانه.پروین و قلعه نوعی،مافیای فوتبال هستن.گلی که حامد به الهلال زد،جدو آباد محرمی و پروینم نمیتونن بزنن.روبرتو کارلوس راست پای ایران بود.تکلهای از پشت بدون خطا هم از ویژگیهای کاویانپور بود.بهیچوجه هم دریبل نمیخورد
  • علی ایلام IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    علی پروین همیشه در مصاحبهاش از محرمی، بعنوان یکی از بهترین و دوسداشتنی ترین بازیکناش یاد میکنه،و طبیعی هست محرمی هم در اینجور مواقع ب صدا دربیاد و از آب گل آلود بجای ماهی،شاهی ماهی صید کنه! مطمعنن اگه پروین ج کاویانپورو میداد خودشو سبک میکرد و همین ک مجتبی وکیل مدافع شده خودش نشان دهنده اینه ک اگه کسی بخواد دوباره ادامه بده وبیحرمتی کنه اینبار محرمی چندبرابر جواب میده وخودش ب صراحت گفته که با حرفهای قشنگی ج میدم..!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی