نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
۰ |
۰
موتا: یوونتوس بهتر از اینها عمل خواهد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، بعد از شکست دادن آیندهوون اعلام کرد که تیمش در بازی‌های بعدی بهتر از اینها عمل خواهد کرد.

در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با نتیجه قاطع ۳-۱ برابر آیندهوون به پیروزی رسید. تیاگو موتا بعد از پایان بازی در گفتگو با رسانه‌ها با تمجید از وستون مک‌کنی گفت: «مک‌کنی امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و من از او بسیار راضی هستم. تیم به طور کلی عملکرد خوبی داشت و من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. مک‌کنی به دلیل آمادگی بالایش در تمرینات، فرصت فیکس بودن را به دست آورد و به خوبی از آن استفاده کرد.»

دوشان ولاهوویچ نیز در این بازی یک پاس گل به نیکو گونسالس داد، اما در نیمه دوم یکی از بهترین موقعیت‌های گلزنی را از دست داد. موتا درباره عملکرد مهاجم جوان تیمش گفت: «هیچ نگرانی وجود ندارد. دوشان همیشه خود را ثابت کرده و من از عملکرد او راضی هستم. او هنوز به حداکثر توانش نرسیده و قطعا در ادامه فصل گل‌های بیشتری از او خواهیم دید.»

وی همچنین درباره نقاط ضعف تیمش توضیح داد: «امروز در اکثر نقاط زمین از حریف برتر بودیم، اما می‌توانستیم از ضدحملات بهتر استفاده کنیم. نتیجه بازی مهم بود که خوشبختانه به پیروزی ما ختم شد. قطعا ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم. شنبه آینده بازی مهمی در سری آ پیش رو داریم.»

یوونتوس روز شنبه در هفته پنجم رقابت‌های سری آ، میزبان ناپولی خواهد بود که تحت هدایت آنتونیو کونته نتایج خوبی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: بانوی پیر گام نخست را محکم برداشت/ بانوی‌پیر، اولین تیم پیروز لیگ قهرمانان جدید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی