نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
۰ |
۰
عروسی در ۱۸ سالگی؟ این پسر خیلی دل و جرات دارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارلو آنچلوتی از گلزنی اندریک و پیروزی رئال مادرید مقابل اشتوتگارت ابراز رضایت کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی ۳-۱ تیمش مقابل اشتوتگارت در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از عملکرد شاگردانش به ویژه گل زیبای اندریک ابراز خشنودی کرد.

در این دیدار، کیلیان امباپه و آنتونی رودیگر برای رئال گلزنی کردند و در دقایق پایانی، اندریک که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، تصمیم گرفت به جای پاسکاری در موقعیت سه به یک، با شوتی دیدنی از راه دور دروازه اشتوتگارت را باز کند.

آنچلوتی پس از بازی گفت: «من بیش از ۲۰۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی تجربه کرده‌ام و هیچ‌کدام از آن‌ها آسان نبوده‌اند. همیشه باید در آغاز فصل بجنگیم، مخصوصاً وقتی که در بهترین فرم خود نیستیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم تا بازی را زودتر تمام کنیم و خوشحالم که در نهایت به پیروزی رسیدیم.»

او درباره عملکرد اشتوتگارت نیز اظهار داشت: «کنترل ۹۰ دقیقه‌ای روی چنین تیمی غیرممکن بود. اشتوتگارت در کنترل توپ بسیار خوب عمل کرد و ما در ابتدای بازی به سختی افتادیم، چون بخش زیادی از توپ را از دست دادیم. اما مهم‌ترین چیز کسب پیروزی بود و خوشبختانه موفق شدیم.»

آنچلوتی درباره گلزنی اندریک گفت: «او با جرأت بالایی شوت زد، زیرا در آخرین لحظات بازی بهترین راه‌حل استفاده از ضدحمله بود. اندریک نشان داد که هدفش گلزنی است و با قدرت و دقت فراوان این کار را انجام داد. او کاری که هیچکس به آن فکر نمی‌کند را انجام می‌دهد. نمی‌توانستم تصور کنم که او می‌تواند در آن موقعیت گل بزند، اما او چنین استعدادی دارد. او قدرت شوت بسیار بالایی دارد و همچنین خیلی سریع است.»

کارلتو همچنین در مورد عروسی اندریک در ۱۸ سالگی به شوخی اضافه کرد: «او در این دو روز نشان داده که از هر نظر شجاع است.»

سرمربی رئال مادرید همچنین به مقایسه این فصل با فصل گذشته پرداخت و گفت: «اگر درست یادم باشد، فصل گذشته در اولین بازی لیگ قهرمانان به سختی و در دقیقه ۹۸ مقابل اونیون برلین ۱-۰ پیروز شدیم. چیزی تغییر نکرده؛ برای پیروزی همیشه باید جنگید و رقابت کرد.»

آنچلوتی همچنین از توانایی‌های دروازه‌بان تیمش، تیبو کورتوا، تمجید کرد و او را «بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان» نامید. همچنین درباره آنتونی رودیگر گفت: «او در هر دو بخش دفاعی و گلزنی بسیار قوی است و ما به خوبی روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم.»

این پیروزی، شروعی قوی برای رئال مادرید در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود.

بیشتر بخوانید: رکورد اسطوره رئال مادرید شکسته شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی