نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
۰ |
۰
رکورد اسطوره رئال مادرید شکسته شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اندریک با گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا رکورد اسطوره بزرگ رئال مادرید را شکست.

اندریک، ستاره ۱۸ ساله برزیلی رئال مادرید، در اولین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا درخشید و با گلزنی در پیروزی ۳-۱ مقابل اشتوتگارت، رکورد تاریخی باشگاه را شکست.

زمانی که رئال مادرید با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بود، این بازیکن جوان در دقیقه ۸۰ به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. اندریک با دریافت پاس دنی کارواخال از میانه میدان، با یک حرکت انفجاری به سمت دروازه اشتوتگارت رفت و با شوتی تماشایی از فاصله دور دروازه را باز کرد تا نتیجه بازی را به ۳-۱ تغییر دهد.

این گل باعث شد اندریک رکوردی را که از سال ۱۹۹۵ در اختیار اسطوره رئال «رائول» بود، بشکند. به گزارش اوپتا، رائول در ۱۸ سال و ۱۱۳ روزگی جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان شد، اما اکنون اندریک با ۱۸ سال و ۵۸ روز این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

اندریک همچنین دومین بازیکن غیراروپایی جوانی است که در اولین حضورش در لیگ قهرمانان گلزنی می‌کند. نفر اول این لیست پیتر اوفوری کوایه از غنا است که در ۱۷ سال و ۱۹۴ روزگی برای المپیاکوس گلزنی کرده بود.

اندریک که اکنون دو گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده، امیدوار است در بازی‌های بعدی از جمله دیدار روز شنبه مقابل اسپانیول در لالیگا، فرصت بیشتری برای نمایش توانایی‌های خود به دست آورد.

بیشتر بخوانید: ازدواج ستاره ۱۸ ساله رئال مادرید و اینفلوئنسر معروف/ قرارداد عجیب زوجین؛ اظهار نظر زیر عکس‌ زنان دیگر ممنوع! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی