نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
عجیب اما واقعی؛ این ستاره به دلیل اسکوتر سواری به دردسر افتاد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جسی لینگارد در حال اسکوترسواری دیده شد و پلیس کره جنوبی تحقیقات در مورد وضعیت این ستاره را آغاز کرده است.

پلیس کره جنوبی تحقیقاتی را در مورد جسی لینگارد، ستاره سابق منچستریونایتد، آغاز کرده است. این اتفاق پس از انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی رخ داد که به سرعت حذف شد و باعث ایجاد شبهاتی شد.

لینگارد که پیش از این بازیکن تیم ملی انگلیس نیز بوده، چند ماه به عنوان بازیکن آزاد به سر می‌برد و سپس در ماه فوریه به تیم اف‌سی سئول کره جنوبی پیوست. این بازیکن ۳۱ ساله در ابتدا به دلیل مصدومیت نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد، اما اخیراً دوباره به فرم خوبی رسیده و حتی بازوبند کاپیتانی تیمش را به دست گرفته است.

لینگارد از حضور در آسیا و بازگشت به روزهای خوش فوتبالش ابراز رضایت کرده، اما اکنون به دلیل یک حادثه خارج از زمین فوتبال خبرساز شده است. طبق گزارش YTN، او به اتهام «راندن اسکوتر برقی بدون گواهینامه» تحت تحقیقات پلیس قرار دارد. این حادثه در تاریخ ۱۶ سپتامبر رخ داده و عکسی از لینگارد در حال استفاده از اسکوتر موتوری منتشر شده بود که پس از مدتی حذف شد.

پلیس گانگنام در حال بررسی این موضوع است که آیا لینگارد که در سپتامبر ۲۰۲۳ به دلیل تخلف رانندگی به مدت ۱۸ ماه از رانندگی در بریتانیا محروم شده بود، دارای گواهینامه بین‌المللی بوده و آیا هنگام وقوع حادثه تحت تأثیر الکل بوده است یا خیر.

بیشتر بخوانید: نگاهی به زندگی جدید ستاره سابق لیگ برتر در کره‌جنوبی/ غذای محلی این بازیکن را به وجد آورد! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی