نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سرمربی استقلال هم مثل ساپینتو فکر می‌کند!/ چرا نکونام، زکی‌پور را به جلالی ترجیح می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام سرمربی استقلال به یک دلیل فعلا ترجیح می دهد از ابوالفضل جلالی مدافع چپ ملی پوش تیمش در ترکیب اصلی استفاده نکند.

به گزارش خبرورزشی، ابوالفضل جلالی فصل قبل نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت و بعد از ریکاردو آلوز ستاره تراکتور بهترین گلساز ایرانی لیگ برتر شد اما این بازیکن در شروع لیگ برتر نیمکت نشین شده است.

البته جلالی در ۲ هفته اول مصدوم بود اما نکونام در ۲ بازی بعدی برابر استقلال خوزستان و الغرافه ترجیح داد از میلاد زکی پور، خرید جدیدش در ترکیب اصلی استفاده کند. ماجرا از این قرار است که نکونام اعتقاد دارد یک دفاع چپ باید اول دفاع کند و بعد به فکر حضور در حملات باشد و از نظر سرمربی استقلال، زکی پور در کارهای دفاعی بهتر است.

نکته جالب این است که ساپینتو دقیقا شبیه نکونام فکر می کرد و به همین دلیل هم جعفر سلمانی را به جلالی ترجیح می داد؛ البته جلالی شب گذشته به محض ورود به زمین پاس گل سوم استقلال را به رضاوند داد و در مجموع بازیکنی نیست که به سادگی بتوان از نامش عبور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمد IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    با سلام حرف مفت لطفا نشر نفرمایید یک مدافع چب با 10 باس گل ویکی دوتا گل نابغه یک تیم است اگر آقای نکونام با داشتن دوهافبک دفاعی نتواند از آقای جلالی دربست چب استفاده کند که دیگه نمیشه بهش گفت مربی بهتره که وسایلش جمع کنه وبره لیگ یک سرمربی گری کنه بازی کردن زکی بور باعث میشه تیم دفاعی باشه اما امان جلالی تیم جان گرفت ورو به جلو رفت
  • اس اس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    وقتی در یک پست دو بازیکن خوب و همطراز داشته باشی به لحاظ رقابت برای فیکس شدن هم سطح کیفی بازیکن بالاتر میره هم تیم همیشه دو بازیکن خوب در یک پست داره و برای سرمربی چی بهتر از این .
  • نصیر IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    بعد از رامین بهترین بازیکن استقلال جلالی بود فقط حیف که این بازیکنان در تفکرات نکونام تباه میشوند البته از تیمی که فوروارد ندارد نباید انتظار زیادی داشت
  • استقلال و رئال قهرمان IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    راست میگه جلالی اول باید دفاع کنه بعد حمله ، جلالی باید وینگر باشه😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی