نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
گولسیانی: فوتبال عربستان خیلی پیشرفت کرده/ سوپراستارها تفاوت الاهلی و پرسپولیس بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گئورگی گولسیانی می‌گوید پرسپولیس تیمی باسابقه در فوتبال آسیاست و برای صعود تلاش خواهد کرد.

گئورگی گولسیانی در پایان بازی با الاهلی مقابل دوربین ای اف سی حضور یافت و در مورد این بازی گفت: بازی امشب برای ما خیلی سخت بود. الاهلی تیم خیلی خوبی است و مربی خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی دارد.

وی افزود: جو استادیوم خیلی شگفت‌انگیز بود. اول از همه فکر می‌کنم فوتبال عربستان سعودی خیلی پیشرفت کرده است. نمی‌دانم، برای ما بازی سختی بود، بازی را باختیم و انتظارش را نداشتیم اما باز هم ادامه می‌دهیم.

او در خصوص شانس صعود پرسپولیس عنوان کرد: بازی‌های زیادی مانده و هنوز فرصت‌های زیادی باقیست. ما پرسپولیس هستیم و شما نام ما را می‌شناسید، ما یک تیم باسابقه هستیم و در این رقابت‌ها همه تلاشمان را می‌کنیم تا به مرحله بعد برسیم.

گولسیانی با اشاره به علت پیروزی الاهلی اظهار داشت: بازی برابری بود، البته که تیم مقابل یک سری بازیکن سوپراستار داشت و آنها تفاوت را ایجاد کردند. مثلا آنها فرصت نصفه و نیمه داشتند و استفاده کردند و شاید تفاوتمان همین باشد. ما چند فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: یک جورهایی شاید اینجور بازی‌ها برایشان ساده‌تر باشد، چون از همین موقعیت‌های کوچک استفاده می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی