نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
۰ |
۰
این باشگاه برای بازیکنانش پرواز خصوصی ترتیب نمی‌دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستین رومرو که روی گل آرسنال به تاتنهام مقصر بود، توئیتی را بازنشر کرد که به عدم برنامه‌ریزی درست باشگاه اشاره داشت.

کریستین رومرو، مدافع تاتنهام، پس از شکست تیمش در دربی شمال لندن مقابل آرسنال، از اینکه تاتنهام برای او پرواز خصوصی ترتیب نداده بود انتقاد کرد و توییتی را بازنشر کرد که به کمبود استراحت و خستگی او در این بازی اشاره داشت.

این مدافع ۲۶ ساله پنج روز پیش از دربی در شکست ۲-۱ آرژانتین برابر کلمبیا به میدان رفته بود و به همین دلیل در شکست ۱-۰ تاتنهام در برابر آرسنال خسته به نظر می‌رسید.

فدراسیون‌های ملی مسئول پروازهای بازیکنان از کشورهای مختلف هستند، اما برخی باشگاه‌ها هزینه‌های مربوط به سفر خصوصی را برای بازگشت سریع‌تر بازیکنان پرداخت می‌کنند. تاتنهام معمولاً این کار را انجام نمی‌دهد و این هفته نیز به دلیل روز استراحت تیم، نیازی به آن ندید.

گاستون ادول، خبرنگار معروف تلویزیون آرژانتین، در توییت خود به زبان اسپانیایی نوشت: «تاتنهام دوباره به آرسنال باخت. آنها نتوانستند تا پایان بجنگند زیرا به جزئیات توجه نکردند. این تنها باشگاه لیگ برتری بود که بازیکنان ملی‌پوش خود را بدون برنامه‌ریزی برای سفری مناسب به باشگاه برمی‌گرداند. آنها برتری را از دست دادند چون بازیکنانشان با استراحت کمتر از سایرین به میدان رفتند: رومرو با خستگی بازی کرد.» رومرو این توییت را بازنشر کرد و بعداً آن را حذف کرد.

در این بازی، رومرو در دقیقه ۶۴ روی گل آرسنال مقصر بود و به راحتی توسط گابریل مدافع برزیلی کنار زده شد.

بیشتر بخوانید: بازی زشت؟ بازیکنان تیم من پوست‌کلفت هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی