نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
احتمال جدایی آرمین سهرابیان از استقلال/ استقلال با فرمول ۴ امتیازی وارد لیگ نخبگان شود/ النصر با رونالدو ۱۰ نفره است!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در شماره امروز روزنامه خبرورزشی این مطالب را می‌خوانید.

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۷۰ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

هاشمی نسب چه زمانی به استقلال بر می‌گردد؟

در خبری از استقلال می خوانید: «جواد نکونام بار دیگر خواهان حضور مهدی هاشمی نسب در کادر فنی تیمش شده است.  مهدی هاشمی نسب در ابتدای فصل هم با باشگاه استقلال برای عقد قرارداد مذاکره کرد اما از نظر مالی به توافق نرسید. به نظر  پیشنهاد باشگاه استقلال به این مربی برای عقد قرارداد ۴.۵ میلیارد تومان بود اما مهدی هاشمی نسب درخواست دستمزد ۶ میلیارد تومانی را داشت. بعد از مصاحبه تند مهدی هاشمی نسب علیه استقلال جواد نکونام در مصاحبه ای از مهدی دلجویی کرد و به همین خاطر مهدی هاشمی نسب قبول کرد که بار دیگر به کادر فنی آبی ها بر گردد...»

احتمال جدایی آرمین سهرابیان از استقلال

بازهم از استقلال، «ممکن است در روزهای آتی جدایی آرمین سهرابیان از استقلال رسمی شود.  استقلال به بهانه مصدومیت قرارداد این بازیکن را فسخ کرد و هنوز قرارداد جدید با این بازیکن امضا نکرده است. استقلال پیش از این هم به بهانه رعایت سقف قرارداد در چند نوبت قراردادهای بازیکنانی چون مهرداد محمدی – ایمان سلیمی و ... را فسخ کرده بود اما دوباره با این بازیکنان قرارداد امضا کرد، اما هنوز قرارداد مجدد با آرمین سهرابیان امضا نکرده است....»

محسن یوسفی: استقلال با فرمول ۴ امتیازی وارد لیگ نخبگان شود

محسن یوسفی بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از بازی با الغرافه گفت...

  • استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و می‌توان امیدوار بود که با یک نتیجه خوب اولین بازی خانگی را به پایان برساند.
  • ما در دیدارهای آسیایی باید در بازی‌های خانگی ببریم و در بازی‌های بیرون از خانه لااقل نبازیم. این قانون ۴ امتیاز را رعایت کنیم قطعاً می‌توانیم به دور بالاتر صعود می‌کنیم.
  • با توجه به مهره های جذب شده در فصل نقل و انتقالات فقط باید با تاکتیک و برنامه درست مقابل الغرافه به میدان برویم.
  • فوتبال امروز دنیا دیگر مثل قبل نیست که برویم و یک نیمه صبر کنیم تا حریفمان را ببینیم بعد در بین دو نیمه تاکتیک تیمی ‌مان را تنظیم کنیم.
  • نباید هیچ چیز را از دقیقه صفر بازی تا ۹۰ به اما و اگر سپرد. استقلال خیلی راحت می‌تواند از همان ابتدای مسابقه کاری که می‌خواهد در دقیقه ۹۰ انجام بدهد را به سرانجام برساند.
  • با اینکه استقلال در لیگ برتر ۴ گل از حریفانش دریافت کرد اما همچنان در فاز دفاعی می‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.
  • قطعاً جواد نکونام نمی‌خواهد در شهر قدس دروازه حسینی باز شود که با ۵ مدافع بازی می کند. او ابزارش را هم در اختیار دارد.
  • شنیدم ابوالفضل جلالی به فرم مطلوب برای بازی رسیده  و استقلال می‌تواند با او و رامین رضاییان برای بلانکو فرصت بسازد.
  • قطعاً زمین چمن ورزشگاه شهر قدس باعث کندی بازی استقلال می‌شود. اما با توجه به حضور تماشاگران پرتعداد در ورزشگاه کوچک می‌تواند یک کمک برای استقلال باشد
  • فکر می‌کنم استقلال با نتیجه ۲ بر یک این بازی را برنده شود.

مرتضی فنونی زاده: فرمینیو پیر شده، ریاض محرزو دمیرال هم ترسناک نیستند/ النصر با رونالدو ده نفره است!

مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ بر این باور است که همین بازیکنان پرسپولیس چیزی از ستاره های شناخته شده الاهلی عربستان، کم ندارند.

  • پرسپولیس شرایط خوبی دارد. بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان   بچه ها می توانند با دست پُر از عربستان برگردند.
  • النصر با رونالدو ده نفره بازی می کند! این فوق ستاره فوتبال جهان در این سن و سال خیلی کم می دود و فقط در هجده قدم منتظر گلزنی است.
  • ببینید ما در خط دفاع گئورگی گولسیانی را داریم که جلوی ستاره های بزرگ تر از تونی در یورو بازی کرد. همین طور محمدحسین کنعانی زادگان که تجربه جام جهانی دارد
  • نه فرمینیو، نه محرز و نه دمیرال هیچ یک ترسناک نیستند. فرمینیو در لیورپول زهردار و ستاره بود. این بازیکنان در پیری به عربستان می روند که پولی در بیاورند.
  • سال گذشته و قبل از بازی با النصر عربستان، آن قدر روی کریستیانو رونالدو زوم شد که یادمان رفت این بازیکن رقیب ماست. بعد در زمین مسابقه دیدیم فقط یک سر زد که بیرانوند گرفت.
  • از بازیکنان خارجی الاهلی غول نسازیم. پرسپولیس می تواند حداقل با یک مساوی از الاهلی عربستان به ایران برگردد به شرط آن که بچه ها خودشان باشند.
  • تماشاگران عربستانی با سنج و طبل وارد ورزشگاه می شوند و از آن بدتر بلندگوهایی است که تا آخر بازی سروصدای فراوانی تولید کرده و روی اعصاب بازیکنان حریف است.
  • در بازی با تیم های عربستانی، بازیکنان حریف فحاشی می کنند، درگیری به راه می اندازند و توی سینه بازیکن می زنند که واکنش نشان دهد و اخراج شود.
  • همه بازیکنان پرسپولیس خطرناک هستند اما من روی علی علیپور و وحید امیری خیلی حساب باز کرده ام. این دو می توانند گره گشای پرسپولیس در این مسابقه باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با الاهلی عربستان

در آستانه بازی پرسپولیس در آسیا می خوانید: « خوان کارلوس گاریدو درحالی تیمش را برابر الاهلی ارنج می کند که پرسپولیس بعد از دیدار با فولاد خوزستان، هنوز بازی رسمی انجام نداده و شاگردانش در شرایط مسابقه نیستند. در همین ارتباط آخرین شنیده ها حکایت از آن دارد که پرسپولیس قرار است با ترکیب زیر به میدان برود...»

ببخشید که مدار آسیب دید!

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: « بعد از مرگ تلخ هوادار ملوان در فولادشهر، دیروز ۲ کارگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس دچار برق‌گرفتگی شدند که الحمدلله به‌خیر گذشت اما نکته عجیب اینجا بود که آمبولانس‌ها مصدومان را به بیمارستان نبردند و یکی از مسئولان هم گفته بود یک کارگر متخصص برق نبود و به یکی از مدارهای ما آسیب زد! یعنی نه‌تنها عزیزان، مصدومان حادثه را به بیمارستان نبردند بلکه کم مانده خسارت مدار آسیب‌دیده را هم از آنها بگیرند که در نوع خودش جالب است!  سؤال اینجاست که چرا در فوتبال ایران این همه اتفاق می‌افتد و چرا نحوه برخورد ما با حوادث با تمام دنیا فرق دارد؟؟ ...»

۵ بازیکن آخرین مصاف با الاهلی در تراکتور بازی می‌کنند!

خبر دیگر از آسیا: «پرسپولیس در حالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که در سال ۹۸ با ۵ بازیکن فعلی تراکتور تا فینال آسیا هم رفت. مهدی شیری، محمد نادری، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده که امروز در تراکتور بازی می‌کنند، عضو آن تیم بودند و سیامک نعمتی هم سابقه حضور در تراکتور را دارد. در واقع نصف پرسپولیسی که سال ۹۸ مقابل الاهلی قرار گرفت و ۲- یک باخت اما تا فینال آسیا هم رفت، این روزها در تراکتور حضور دارند...»

«مأموریت ممکن» استقلال و پرسپولیس در آسیا

یادداشت اصلی و موضع روزنامه؛ «گوش مردم پر شده از حرف‌هایی شبیه اینکه می‌گویند قیمت یک ستاره حریف به اندازه کل بودجه ماست! بارها و بارها در همین خبرورزشی نوشتیم که با این استدلال هیچ تیمی نباید با رئال‌مادرید و منچسترسیتی بازی کند و اصلاً لیگ بسیاری از کشورها باید تعطیل شود. در لیگ قهرمانان آسیا هم به طور طبیعی تیم‌های عربستانی و قطری بیشتر هزینه می‌کنند اما مگر در لیگ ایران چادرملو و خیبر به اندازه سپاهان و تراکتور بودجه دارند و هزینه می‌کنند؟ پس با این حساب نمایندگان اردکان یزد و خرم‌آباد باید راحت به تراکتور و سپاهان ببازند و بعد بگویند قیمت مثلاً ۳ بازیکن آنها اندازه بودجه ماست!

این حرف‌های تکراری و بهانه‌های من‌درآوردی تاریخ مصرفش گذشته و بهتر است پرسپولیس و استقلال بازی به بازی جلو بروند و بدانند که بنیه تیمی آنها ضعیف‌تر از امثال الاهلی و الغرافه نیست...»

به خاطر بیهوش شدن چند تماشاگر استعفا کردند

سیدغفور هاشمی در حرف آخر نوشت: «مسئولان فوتبال کویت به خاطر گرمای هوا در یکی از ورزشگاه‌های کشورشان و کمبود آب آشامیدنی در جریان بازی تیم‌های کویت و عراق که منجر به بیهوشی چند هوادار شد، همگی استعفا کردند. البته چند تماشاگر هم با وجود داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و... حالا شما این شرایط را مقایسه کنید با همین ماجرای فوت دردناک هوادار ملوان که نه تنها هیچ‌کس عذرخواهی نکرد بلکه عده‌ای طبق روال عادی برنامه توپ را به زمین دیگران انداختند و زیر بار هیچ مسئولیتی نرفتند....»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی