نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
۰ |
۰
فاش شدن راز بزرگ؛ کایل واکر پدر دختر من است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لورین گودمن پیام کامل واتس‌اپی که به همسر کایل واکر، آنی کیلنر، ارسال کرده بود را منتشر کرد تا نشان ‌دهد ستاره منچسترسیتی پدر دختر اوست.

لورین گودمن که پیش‌تر ارتباط خود با کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، را افشا کرده بود، به تازگی پیام کامل واتس‌اپی که به همسر واکر، آنی کیلنر، ارسال کرده را منتشر کرد. این پیام تأیید می‌کند که واکر پدر دختر گودمن است.

در دسامبر ۲۰۲۳، گودمن به کیلنر اطلاع داد که فرزند دیگری از واکر را باردار است. این در حالی است که او پیش‌تر در آوریل ۲۰۲۰ یک پسر از واکر به دنیا آورده بود. واکر به اشتباهات خود اعتراف کرده و تلاش می‌کند تا ازدواجش با کیلنر را نجات دهد و حتی به خانه و نزد کیلنر و ۴ فرزندشان نیز بازگشت.

گودمن که از پنهان‌کاری‌های واکر خسته شده، تهدید به افشای رازهای بیشتر کرده است. او در اینستاگرام خود نوشته که رسانه‌ها تنها بخشی از پیام او را منتشر کرده‌اند و اکنون تصمیم به نشان دادن کل پیام گرفته است.

در پیام واتس‌اپ منتشر شده، گودمن تصریح کرده است: «فقط می‌خواستم به شما بگویم که کایل پدر دختر ماست. او با ما و نوزاد در ارتباط بوده و من شواهد زیادی دارم. او بخشی از زندگی ما بوده و بچه‌ها را دیده است. متاسفم من باید از خودم از نظر قانونی محافظت کنم. اگر نیاز به صحبت بیشتر داری و می‌خواهی شواهد را ببینی، من را در اینستا آنبلاک کن تا بتوانیم صحبت کنیم یا می‌توانم به‌صورت حضوری نشان دهم. او به هردوی ما دروغ گفته و نمی‌خواهد ما با هم صحبت کنیم. این شوخی یا جک نیست. دوستانش همه چیز را از ابتدا می‌دانستند پس به آنها اعتماد نکن.»

گودمن همچنین اشاره کرده که واکر ممکن است برای قانع کردن همسرش تلاش کند تا او را دیوانه جلوه دهد. او از ورود به رابطه با واکر پشیمان نیست، اما اذعان کرده که هر روز برای او به یک نبرد تبدیل شده و از این وضعیت خسته شده است.

بیشتر بخوانید: اشک‌های دیوید بکام در مراسم خاکسپاری اسون گوران اریکسون +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی